• Staat weer gelijk. lol, ik ben gewend dat hij altijd 20 minuten ofzoiets achterloopt en ik schrok opeens toen ik zag dat hij klopte. Wie heeft dit nog meer gemerkt?


    <3

    Ik wist niet eens dat Quizlet een klok had? Ik ga nu even zoeken waar die staat. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Inderdaad ö


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Padalecki schreef:
    Ik wist niet eens dat Quizlet een klok had? Ik ga nu even zoeken waar die staat. (cat)


    Of ja niet echt de klok. Maar de tijd dat berichten enzovoort geplaatst zijn staat weer goed. Ik noem het klok.


    <3

    @Hierboven, achter je forumposts
    OT: Ik schrok ook :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    hortons schreef:
    (...)

    Of ja niet echt de klok. Maar de tijd dat berichten enzovoort geplaatst zijn staat weer goed. Ik noem het klok.


    Ah zo! Ik lette nooit op die tijd. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ah zo! Ik lette nooit op die tijd. ^^


    Nee. Ik ook niet. Zeker niet toen ik erachter kwam dat er niets meer van klopte ;'p
    Maar nu kan ik weer kijken of het goed is ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Die gaat vast wel weer achterlopen (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ben benieuwd hoelang hij goed blijft lopen :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik had het al gezien ja (:
    Of nou ja, Anne wees me erop, maar dat maakt niet uit(pirate)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het lijkt me eigenlijk best leuk om hier ergens op de site een timer te zien met de tijd.


    Behind the laughter it actually means something.

    Vida schreef:
    Inderdaad ö


    I love you Tim

    Haha, vet! Dat gebeurt ook bijna nooit! :'D

    Haha, goed dat er een topic over is. Zelf was het me niet opgevallen. Ik dacht dat dit weer het zoveelste topic was van: 'de klok loopt achter.' Maar thank-god niet (':.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Echt waar? Daarom was ik laat met activeren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.