• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Camino - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.



    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 9:13 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Hai Malis ;D
    *trekt langzaam geweer uit broekzak*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    Hai Malis ;D
    *trekt langzaam geweer uit broekzak*

    Whuuuut why?
    + Ik ga even ontbijten. (krul)


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    Whuuuut why?
    + Ik ga even ontbijten. (krul)
    Vorige pagina, hon :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Goeiemorgen


    Tears are words the heart can't say.

    Goedemorgen Nikki! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nog 95 forumposts, dan heb ik er 15000 *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Al iets gevonden voor je oma? ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    (...)Vorige pagina, hon :W

    Dus jij wilt mijn vermoorden 'cause I Like Zayn ;o?


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    Dus jij wilt mijn vermoorden 'cause I Like Zayn ;o?
    Ja (bat)
    Tuurlijk niet gek, dat was toch een grapje :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze mag tot volgende week maandag blijven liggen waar ze ligt en dan agan ze kijken of er plaats is in het revalidatiecentrum van het ziekenhuis, om dara dan toch zeker 2 weken te blijven en dan allicht naar nieuwpoort te kunnen gaan voor 2 weken. Dus heel dit boelteje is niet opgelost voor eind september is al zeker.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ze mag nu in ieder geval blijven liggen, dat is al heel wat beter


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ Elena, i know it was a joke. Aha (krul)
    @ Nikki, wat duurt het ja lang dat het sowieso niet opgelost is voor eind september..


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    @ Elena, i know it was a joke. Aha (krul)
    @ Nikki, wat duurt het ja lang dat het sowieso niet opgelost is voor eind september..
    Ohja? Er staat een huurmoordenaar voor je huis (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tegen dat ze gaan proberen haar ergens anders te leggen ligt ze al een maand op gewone kamer, intensieve en hartbewaking samen. Dan gaat ze een goeie 23 dagen naar daar kunnen hopen ze en dan 14 dagen naar nieuwpoort. Als ze thuiskomt dan gaat er vast nog familiehulp bij moeten gehaald worden. Tegen dat ze ooit weer is hoe als ze die moregn voor de val was? Maanden of mss wel niet meer.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ik denk dat ze nooit meer wordt zoals voor die val. Ik denk wel stukken beter, maar niet helemaal de oude ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John