• Och! Wat is het toch en schatje! :)
    Serieus, z'n eerste interview en hij heeft het al meteen weer over z'n fans. Dat hij ze niet teleur wilde stellen, dat hij heel snel weer op wil gaan treden en dat ook gaat doen en dat hij hoopt dat niemand boos op hem is. Maar wie kan nu nog boos op hem zijn als ie dit gehoord heeft. Ongeloofelijk :)
    De link zou wel handig zijn he?! :P

    http://www.bild.de/BILD/entertainment/musik/home/musik.html


    En hij zegt dat hij bang was dat hij niet helemaal verdoofd zou worden, dat hij alles van de operatie mee zou krijgen.
    Want hij had een horrorfilm gekeken over een man die aan z'n hart geoperreerd werd, en die man kreeg alles wat ze met hem deden gewoon mee, maar kon niks zeggen.
    Zo lief en let dan vooral op z'n gezichtsuitdrukking en z'n lichaamsbeweging. :)
    Ik ben zo blij dat alles weer goed met hem gaat, en ik hoop dat dit hem nooit meer hoeft te overkomen.


    Träume sind wirklich!!

    ik ben ook blij (hoera)(hoera)
    hij is inderdaad een schat (A)
    oh ik heb die film ook eens gezien denk ik ^^

    whahah zo zot as ie ovr die HORRORfilm begint !(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!


    It's heavy but you are not the only one

    Jaa wat is ie toch een vrolijke jonge^^!


    Een tomaat is rood. Daah.

    hoe cute! zn gezichtsuidrukkingen! als hij begint over hoe een cheiße het wel niet is voor al die fans die zo lang hadden gewacht op die concerten, en dat hij begrijpt hoe erg dat is...' hij kijkt zo zielig :( alsof hij zich mega schuldig voelt!

    en met die horrorfilm xD typisch Billy ^^

    en soms lijkt Bill zo fel op Tom he in zn doeningen ö egt ni normaal!

    en op het einde haha xD check hem met zn ass shakeuh :p xD

    Echt zo schattig =D

    Die horrorfilm XD

    volgens mij kijk ik weer eens heel wat anders. want nu kijk ik naar zo'n concert dingetje..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    oké mevrouw heeft het gevonde, en mevrouw kan geen duits dus mevrouw begrijpt er geen reet van, dus mevrouw is nu verdrietig


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    oke die horrorfilm snap ik, best lol :):)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Aaaaaahhggg wat is hij toch weer liefff ^^(flower)0