• Ik kijk en las verhalen altijd op mijn telefoon, eigenlijk alles. Maar de tekst van Quizlet past zich niet aan aan de grootte van het scherm van de telefoon. Misschien veel werk enzo, en omdat Rutger het druk heeft.... Maar vinden jullie het een goed idee ?!


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    dit is al heel vaak voorgesteld en het komt er niet (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    dit is al heel vaak voorgesteld en het komt er niet (;


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Charleston schreef:
    dit is al heel vaak voorgesteld en het komt er niet (;


    Ex astris, sciencia

    Charleston schreef:
    dit is al heel vaak voorgesteld en het komt er niet (;


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    C-C-C-Combobreaker!

    Ahum..
    Dat komt er dus niet ^^

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 18:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij mij past het wel automatisch aan, alleen als de tekst gecentert is niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Charleston schreef:
    dit is al heel vaak voorgesteld en het komt er niet (;


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan makkelijk inzoomen ;D
    En ik zit bijna nooit op Q met mijn mobiel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat jullie t verkeerd begrepen hebben. Er komt geen app, maar er wordt momenteel hard gewerkt aan n mobiele versie van Q. Nog even geduld dus :-)


    Dit is mijn signature...

    Charleston schreef:
    dit is al heel vaak voorgesteld en het komt er niet (;

    Rutger schreef:
    Ik denk dat jullie t verkeerd begrepen hebben. Er komt geen app, maar er wordt momenteel hard gewerkt aan n mobiele versie van Q. Nog even geduld dus :-)


    aahh, ok. mooizooo <3


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Met BB kun je op 'Kolomweergave' klikken, en bij meerdere mobieltjes word de tekst aangepast aan het scherm, dus het is niet nodig vind ik. (cat)

    Er kwam geen app maar wel een mobiele versie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tuesday schreef:
    Met BB kun je op 'Kolomweergave' klikken, en bij meerdere mobieltjes word de tekst aangepast aan het scherm, dus het is niet nodig vind ik. (cat)


    Het is niet alleen de tekst die dan beter te zien is, maar een gewone internetpagina heeft veel te veel dingen die moeten worden geladen voor op een telefoon.
    Als je alleen maar op dat soort sites zit, met een beperkt aantal MB per maand, zit je er zo overheen. Bovendien kost het meer batterij.
    Een mobiele versie is dus juist heel handig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Met mijn telefoon kan ik niet in de inklapbare menutjes.