• Ik ben dus op zoek naar 4 andere schrijfsters om een One Direction verhaal te starten op een aparte account. Dit is het idee tot nu toe:
    Na een succesvol debuutalbum en een spetterende wereldtournee, gaat het bergaf met de jongens van One Direction. Drank, drugs en seks zijn alledaagse kost. Hun management heeft er genoeg van en stuurt hen voor een maand naar een afkickkliniek om hen wakker te schudden. Daar ontmoeten de jongens vijf meiden. Allevijf kampen de meisjes met eigen problemen of verslavingen. Samen gaan ze het gevecht aan tegen hun innerlijke demonen.


    Er zijn wel enkele criteria:
    * Je moet AN (Algemeen Nederlands) schrijven
    * Géén smileys
    * Wees zeker dat je dit volhoudt, na twee hoofdstukken stoppen is geen optie

    Dus, iemand kandidaat?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:49 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    AN? Ik weet niet, ik heb niet echt ervaring met drank, drugs en seks. Kan je wat dingen erover vertellen, en als je wilt ... wil ik heel graag meedoen! Maar, het is dat ik ook niet zo goed in Nederlands ben, met de en het en dat soort dingen, vormt dat een probleem?


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Ik zou ook wel graag meedoen. Ik maak mijn stories altijd wel af, maar meestal is dat op lange termijn, maar ik denk dat als ik met andere mensen schrijf, ik meer motivatie ga hebben. Mijn Nederlands is over het algemeen wel redelijk goed, denk ik. Spelling en zo zijn geen probleem, alleen de grammatica, ik zet vaak komma's op plaatsen waar er geen moeten staan, da's denk ik mijn grootste probleem. Maar ik zou echt wel graag meehelpen en als ik daar de kans niet toe krijg dan ga ik de story zeker en vast lezen (;


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag. An is geen probleem en Smiley's vind ik zelf verschrikkelijk. Ik heb het zelf al eens voorgesteld om met vier anderen over 1D te schrijven, maar daar kwam niet veel van dus nu zou ik echt vreselijk graag dit doen en het verhaal spreekt me ook erg aan.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zou best wel mee willen doen, maar om eerlijk te zijn, je hebt niet zo´n origineel onderwerp gekozen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou graag meedoen, (:
    mijn verhaal waar ik nu mee bezig ben, ben ik tijdelijk mee gestopt,
    maar dat is omdat ik dan zeg maar vrolijk moet schrijven en daar heb ik deze weken moeite mee, om redenen.
    maar dit verhaal spreekt me aan, dus stuur me maar een gb of pb als ik mee mag doen.
    'xx

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 16:08 ]


    Life is hard, but I'll fight.

    Het lijkt me wel leuk om een verhaal met nog andere mensen te schrijven. Mijn AN is wel redelijk goed, op een paar foutjes na dan die iedereen wel eens maakt. Smileys irriteren me ook echt mateloos, dus daar ben ik het wel mee eens. Kijk maar of mijn schrijfstijl enzo je aanstaat en dan hoor ik het wel zeker? (:
    Ik ga 'm in ieder geval wel lezen als hij er is.


    Exactly who we are is just enough.

    Ik wil heel graag mee schrijven, als dat nog kan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De beslissing is gevallen. Dit zijn de vier mensen die ik uitgekozen heb:
    * HARRYLICIOUS
    * Netsky
    * Tudors
    * Romanian
    Alle anderen: dankje om je kandidaat te stellen ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    ScotlandYard schreef:
    De beslissing is gevallen. Dit zijn de vier mensen die ik uitgekozen heb:
    * HARRYLICIOUS
    * Netsky
    * Tudors
    * Romanian
    Alle anderen: dankje om je kandidaat te stellen ^^

    DANKJEDANKJEDANKJEEE.


    all I want is the taste that your lips allow

    Woooooohoooow senks


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh yay, thank you! :3


    Exactly who we are is just enough.

    SHIT TE LAAT. #$%^&*() Oké, dan ga ik hem wel volgen. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ö
    Ik lees dit nu pas x)


    I never finish anyth

    Fuuuuuck, te laat, lol xd. MAAR IK GA HEM WEL LEZEN OMDAT HET ECHT VIJF TOPSCHRIJFSTERS ZIJN, anders had Anke de andere vier niet uitgekozen, lol.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE, i love you hahaha


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.