• opgezwollen, haha C:
    Ja, ik ben gisteren geopereerd en mijn gezicht is nu een beetje opgeblazen en dat voelt raar en het jeukt ook en ik hang vol met plakband of tape ofzoiets. Man, wat ben ik mooi :9~

    Voelen jullie je ook opgeblazen? haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Nop. :p
    Now, poor you!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarom ben je geopereerd dan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Waarom ben je geopereerd dan?


    Mijn kaak is naar voor geplaatst en mijn kin hebben ze wat naar achter gedaan en langer gemaakt
    (krul)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:53 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Mijn kaak is naar voor geplaatst en mijn kin hebben ze wat naar achter gedaan en langer gemaakt
    (krul)


    Dat klinkt echt pijnlijk..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    (...)

    Dat klinkt echt pijnlijk..



    Oh, dat is het niet hoor! Sommige mensen hebben daar veel last van, andere niet. En ik ben bij de mensen dat er niet veel last van hebben, I guess


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik niet, sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik niet, sterkte!


    hihi, dankje


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb nu echt zo'n idee van een puntkin en een scheve kaak. Van Moordwijven die dude of zo. Het klinkt echt creepy.

    Beterschappp.


    Smile and live.

    oee sterkte!!
    en ik hoop dat het eindresultaat het waard was!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    oee sterkte!!
    en ik hoop dat het eindresultaat het waard was!


    Ik hoop het ook voor mijn chirug, anders boksen! (cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Happen schreef:
    Ik heb nu echt zo'n idee van een puntkin en een scheve kaak. Van Moordwijven die dude of zo. Het klinkt echt creepy.

    Beterschappp.


    Hahah, nee het ziet er nog normaal uit hoor. De dokter zei 'het is heel mooi' en toen kwam de zwelling en was de mooiheid weg C:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Mijn kaak is naar voor geplaatst en mijn kin hebben ze wat naar achter gedaan en langer gemaakt
    (krul)


    Ooh. Ik moet ook iets met mijn kaken, maar ik schijn dan een week geen vast voedsel te mogen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Mijn kaak is naar voor geplaatst en mijn kin hebben ze wat naar achter gedaan en langer gemaakt
    (krul)
    Waarom precies, als ik vragen mag? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charleston schreef:
    oee sterkte!!
    en ik hoop dat het eindresultaat het waard was!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ooh. Ik moet ook iets met mijn kaken, maar ik schijn dan een week geen vast voedsel te mogen...


    een week? Maar er maar 6 van C:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."