• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vampira schreef:
    wat is er dan met dat pukkelpop?:S:O:|


    Kijk maar in het ene topic.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik moet echt eens vanachter mijn computer vandaan komen maar ik wil eigelijk niet...


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    Ik moet echt eens vanachter mijn computer vandaan komen maar ik wil eigelijk niet...

    Ja, ik ook...

    Ik ga even douchen, tot over een half uurtje ofzo -ARG! GEEN TIJD OM MAIL TE CHECKEN! *boos* -


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Orchideous schreef:
    (...)

    Kijk maar in het ene topic.


    dat is heel erg kut...:( *heeft gelezen*

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:20 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dankje allemaal voor jullie steun, nog altijd geen nieuws van mijn broer. Ik wacht ongeduldig. :/

    Crushed schreef:
    Dankje allemaal voor jullie steun, nog altijd geen nieuws van mijn broer. Ik wacht ongeduldig. :/


    het is vast allemaal goed, veel mensen proberen inderdaad naar huis te bellen of naar die personen te bellen die daar zijn...en mobieltjes verzuipen heel graag met zulk weer...

    *hugs*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crushed schreef:
    Dankje allemaal voor jullie steun, nog altijd geen nieuws van mijn broer. Ik wacht ongeduldig. :/

    Als er iets is wat ik (wij) kunnen doen

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:27 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    @Vampira, dankje voor de steun.
    @Lies, nee, maar toch bedankt. Ik hoor veel geruststellende dingen.

    Kan Drarry je geen afleiding brengen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ben er weer, ik ga zo naar beneden -en neem mijn laptop mee, voor het geval dat-.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ben er weer, ik ga zo naar beneden -en neem mijn laptop mee, voor het geval dat-.


    I'd love to make some magic with his wand
    -dirty-


    Cool, neat, swell -Cry

    En dat is?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    En dat is?

    pottermore mail als je Rosa bedoelt


    Cool, neat, swell -Cry

    "I'd love to ride your broomstick" Harry to Draco (in my head)


    Cool, neat, swell -Cry