• Dump hier je story over:
    -Lord of the rings
    -Twilight
    -pirates of the carebien
    -Fantasie
    -Spanning
    -Avontuur
    -Liefde

    please geen
    -justin bieber
    -sciene fiction

    thank you


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    Tot nu toe 16 hoofdstukken.
    Liefde.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 17:01 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Tjah, mijn profiel staat vol met Twilight-stories
    En kijk ook even bij Velvena, XxshinexX, BelieveInIt, Wizardry en ParadisseKiss Je vindt vast wel iets leuks (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful



    Thriller # Onbekende personen # Romantiek

    Story about a... Girl? (Onbekende personen)
    Titel: Story about a... Girl?


    Korte inhoud:

    Loes, 17 jaar, leeft in San-Francisco. Ze groeit op als een toekomstige heks. Haar leven verloopt relatief normaal, tot ze op een dacht onverwacht bezoek krijgt. De dobbelsteen gaat aan het rollen. Als er dan iemand terugkomt in haar leven, staat het spel helemaal op zijn kop.
    Weet ze wel wat er op haar afkomt?
    Weet ze wel wie wie is?
    Alles blijkt anders dan gedacht.
    Tot hoever is het veilig?


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.



    Dit verhaal gaat over een meisje, Alyssa. Alyssa droomde er altijd van om naar New York te verhuizen, wat ze dan ook deed op haar achtiende. Ze studeerde in New York en nu werkt ze voor het maandblad 'Vanity Fair'.

    Haar leven in New York is precies hoe ze het zich voorgesteld had, maar wat als ze plots Bill Kaulitz ontmoet?


    Het is wel een Bill Kaulitz story, maar aangezien je om liefde vroeg en niet zei dat Tokio Hotel niet mocht, zet ik hem hier maar even neer :Y)
    (Het zijn wel al meer dan 80 hoofdstukken)


    If you can dream it, you can do it.

    Read(nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Everyone makes wrong choices in life || One Direction

    Fanfiction, Romantiek, avontuur.

    Iedereen maakt keuzes in zijn leven.
    De meeste mensen maken goede keuzes maar er zijn ook mensen, die kiezen verkeerd.
    Ik heb een slechte keuze gemaakt in mijn leven, waar ik nu ontzettend veel spijt van heb.
    Maar het is al te laat, om alles weer terug te draaien


    Noa heeft een moeilijk verleden achter de rug en ze heeft van haar fouten geleerd. Ze wil voorkomen om nieuwe verkeerde keuzes te maken maar haar verleden achtervolgt haar. Haar broer Liam neemt haar mee op tour, waar ze veilig is, denkt ze…

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:04 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    The beauty and the beast is een verhaal met Jacob Black uit Twilight. Binnenkort ga ik ook nog een verhaal met Paul Lahote beginnen.


    Behind every great man there’s a great woman



    Your voice was the soundtrack of my summer.
    Alex sloeg een paar akkoorden op z'n gitaar aan en iedereen zong het nummer mee. De wind waaide hard in mijn gezicht, maar koud had ik het echter niet. Of we nou warm werden gehouden door het kampvuur waar we omheen zaten of door de vele drank die we ophadden wist ik niet. Terwijl ik Alex voor de laatste keer goed bekeek ging ik met mijn blote voeten door het zand heen. Dit was het dan, het einde van de perfecte zomer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Promise I'm worth to be in your arms - Seth Clearwater.

    It takes five to stay alive - Twilight.

    Seven Deadly Sins || DM.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Liefde?

    Er staan al veel hoofdstukken online (:
    Maybe It's Time To Change {Ft. James Maslow}


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead