• De stelling van vandaag luidt:
    De uitvinding van elektriciteit is de belangrijkste oorzaak van overgewicht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    AnkeHalli17 schreef:
    Het is één van de oorzaken, het tweede en de belangrijkste is nog altijd ongezond eten en luiheid maar het kan ook dat je een slechte stofwisseling hebt ofzo(cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Electrische aparaten zorgen ervoor dat wij minder bewegen dus het is in elk geval wel eenbelangrijke factor


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Je kan ook overgewicht hebben als je niet lui bent, niet te veel eet, of niet heel de dag achter de computer zit. Het kan namelijk ook met suikerziekte, stofwisseling of spijsvertering te maken hebben.


    Ik ben het dus oneens (A)


    This is me.

    Nein, nein und nein. Ik denk niet dat dit uitleg nodig heeft? (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Captain schreef:
    Elektriciteit --- eten ...
    Ik zie de link niet echt, hoor. (cat)
    Overgewicht is iets wat ontstaan was tijdens het Barok tijdperk of zelfs vroeger (kijk naar de schilderijen van Rubens). Rijke mensen deden niks en aten veel, dat is wat er van komt. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, luiheid en vet eten. Dát.


    To infinity and beyond •

    Tyrael schreef:
    Luiheid en te veel eten zijn de belangrijkste oorzaken! Elektrische apparaten (televisie etc.) zijn een excuus...


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Electriciteit is geen oorzaak, het is een aanleiding. Door electriciteit kijken we veel tv etc. en we eten ook veel (denk aan magetron waar we net iets vaker dan normaal eten in opwarmen) en dát is dan de oorzaak.


    “Love is a contradiction.”

    Eef95 schreef:
    Voor de tv hangen of achter de computer zitten is inderdaad een oorzaak voor overgewicht, maar zeker niet de enige.


    comfort in c h a o s

    Tyrael schreef:
    Luiheid en te veel eten zijn de belangrijkste oorzaken! Elektrische apparaten (televisie etc.) zijn een excuus...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    oneens. Omdat een groot deel door kunstmatige stoffen komt die in vlees zitten zodat het vetter en meer smaak krijgt. daardoor krijgen sommige mensen overgewicht. niet door de uitvinding van electrisiteit...


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    CowardlyLion schreef:
    Nee, want dat kwam al voor in het Victoriaanse tijdperk.
    Dus daar kan het niet aan liggen.


    I WAS BORN TO BE BAD ☮

    dontagree.


    Oneens ;'3 McDonald's is de oorzaak.


    Caution first, always.

    Oneens


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker