• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -Als je vragen hebt, kijk eerst even in de F.A.Q.'s die er gemaakt zijn, staat de vraag er niet tussen, dan kun je hem rustig stellen.
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    *gaat zielig in hoekje zitten*
    je bent niet de enige x[


    Op welke dag had jij hem gedaan ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Op welke dag had jij hem gedaan ?

    dag 2(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    dag 2(cat)


    ik dag 5 ofzo xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind de site een beetje tegenvallen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Unpretty schreef:
    Ik vind de site een beetje tegenvallen..


    Het is nog wel de beta site, he
    en alles gaat nog langer worden als het goed is wanneer de andere boeken ook online staan
    (maar ik mag eigenlijk nog niets zeggen aangezien ik er nog niet in ben):$


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik vond het tot het einde leuk, alleen hebben ze geluidseffecten nodig, wat minilesjes/games voor punten en Hogsmeade.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 8:25 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Ik vond het tot het einde leuk, alleen hebben ze geluidseffecten nodig, wat minilesjes/games voor punten en Hogsmeade.


    Hogsmeade komt misschien nog wel in het derde boek, aangezien ze ook pas in het derde jaar daar naartoe mogen.

    En ik heb gewoon steeds bij verschillende hoofdstukken ideetjes neer gezet over hoe de site leuker kan worden.

    Bevat spoilers/info van Pottermore!


    Oké, ik vraag het maar nog een keer, misschien kan iemand me helpen:

    Ik kan dus niks meer op mijn account, ik kan geen dranken meer maken (ik heb wel de ingrediënten maar ik zie ergens meer een knop dat ik het drankje kan brouwen),mijn pottermore mail niet meer kijken (van vrienden uitnodigingen, dan zegt hij dat ik er 4 heb, maar als ik er op klik heb ik er geen een), ik kan niet op mijn profiel kijken (dan krijg ik een pagina fout), ik word steeds bij om de 5 minuten uit de site gegooid (als ik mijn pagina vernieuw ben ik opeens weer uitgelogd) en ik kan nergens meer reacties plaatsen :/ (wat ik ook typ). Weet iemand wat er bij mij aan de hand is, want zo leuk vind ik dit niet :/

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 8:48 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    Bevat spoilers/info van Pottermore!


    Oké, ik vraag het maar nog een keer, misschien kan iemand me helpen:

    Ik kan dus niks meer op mijn account, ik kan geen dranken meer maken (ik heb wel de ingrediënten maar ik zie ergens meer een knop dat ik het drankje kan brouwen),mijn pottermore mail niet meer kijken (van vrienden uitnodigingen, dan zegt hij dat ik er 4 heb, maar als ik er op klik heb ik er geen een), ik kan niet op mijn profiel kijken (dan krijg ik een pagina fout), ik word steeds bij om de 5 minuten uit de site gegooid (als ik mijn pagina vernieuw ben ik opeens weer uitgelogd) en ik kan nergens meer reacties plaatsen :/ (wat ik ook typ). Weet iemand wat er bij mij aan de hand is, want zo leuk vind ik dit niet :/


    geen idee wat er bij jou is, probeer andere internetbrowsers? of stuur een mailtje naar de 'helpdesk' van pottermore?

    Arcanine schreef:
    (...)

    geen idee wat er bij jou is, probeer andere internetbrowsers? of stuur een mailtje naar de 'helpdesk' van pottermore?


    Ja, dat zal ik wel doen ^^


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hmmm.... ik heb een andere webbrower geprobeerd (google chrome) en daar krijg ik hetzelfde :/. Ik zal wel een mailtje naar de helpdesk sturen :/


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb mijn mail nog niet maar jullie mogen mij al toevoegen ;D LeviosaChestnut38 ( weird name, I know ) (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    *Zit verveeld voor zich uit te kijken* ..... POTTERMORE MAIL! _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    *Zit verveeld voor zich uit te kijken* ..... POTTERMORE MAIL! _O_

    Ze hebben nog niets verstuurd vandaag:( (der is nog hoop)_O_


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik heb zojuist mijn mail gekregen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.