• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:03 ]

    Negeer het gewoon, maar in ieder geval, goeiemorgen nog een keer :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    omg er staat niet eens een verhaal dat met hp te make heeft in de top
    wtf???
    OT:


    Cool, neat, swell -Cry

    We moeten Quizlet zien over te nemen (cat). Hp rocks the top, that's sure (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    We moeten Quizlet zien over te nemen (cat). Hp rocks the top, that's sure (cat)

    Haha, laten we eerst de mods, beheerders en die hele zut Drarryhead maken. Dan volgt de rest ook wel :Y)

    Goedemorgen =) Ik was vanochtend ontzettend zenuwachtig, weet iemand of het vandaag een speciale dag is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha, laten we eerst de mods, beheerders en die hele zut Drarryhead maken. Dan volgt de rest ook wel :Y)

    Goedemorgen =) Ik was vanochtend ontzettend zenuwachtig, weet iemand of het vandaag een speciale dag is?


    We moeten ze hypnotiseren of volspammen met hp verhalen (ook Drarry (wbw)).
    Maar niet dat ik weet, ik moet over een paar dagen naar school en daar ben ik een beetje zenuwachtig voor, maar verder niet (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Goedemorgen, ik doe meer aan de quizelet overname!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    Goedemorgen, ik doe meer aan de quizelet overname!

    nog even en we hebben een heel leger
    whahaha (evil-laugh)


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    nog even en we hebben een heel leger
    whahaha (evil-laugh)


    Een Drarry leger! whahahah (ook evil).


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    ik moet opruimen van mn ma
    de hufflepuff in mij zegt: ga en help je mammy (strever)
    de ravenclaw in mij zegt: ga beter nog wat leren (fuck you!)
    de slytherin in mij zegt: doe het niet en ga lekker op je bed liggen (goed idee, met mijn laptopje erbij)
    De gryffindor in mij zegt: Verplaats een paar dingen en veeg hier en daar een beetje stof weg

    Ik kies Gryffindor, hoewel Slyherin heel aanlokkelijk klinkt


    Cool, neat, swell -Cry

    Basilisk schreef:
    (...)

    We moeten ze hypnotiseren of volspammen met hp verhalen (ook Drarry (wbw)).
    Maar niet dat ik weet, ik moet over een paar dagen naar school en daar ben ik een beetje zenuwachtig voor, maar verder niet (cat)

    Uhg, school. Ik heb nog 1,5 week vrij :3

    Laten we allemaal 20 drarrystories tegelijk aan maken, zodat heel veel mensen het gaan lezen en JB allemaal stom gaan vinden =) Daarna eindigt Twilight, dus eigenlijk duurt de overname maar 2 jaartjes...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Obliviatum schreef:
    ik moet opruimen van mn ma
    de hufflepuff in mij zegt: ga en help je mammy (strever)
    de ravenclaw in mij zegt: ga beter nog wat leren (fuck you!)
    de slytherin in mij zegt: doe het niet en ga lekker op je bed liggen (goed idee, met mijn laptopje erbij)
    De gryffindor in mij zegt: Verplaats een paar dingen en veeg hier en daar een beetje stof weg

    Ik kies Gryffindor, hoewel Slyherin heel aanlokkelijk klinkt

    Hmm goede keuze, maar ik ben te lui en zou slytherin kiezen :')


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Oppugno schreef:
    (...)
    Uhg, school. Ik heb nog 1,5 week vrij :3

    Laten we allemaal 20 drarrystories tegelijk aan maken, zodat heel veel mensen het gaan lezen en JB allemaal stom gaan vinden =) Daarna eindigt Twilight, dus eigenlijk duurt de overname maar 2 jaartjes...

    Oke maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen aan een story dat is een beetje mijn probleem :').


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)
    Oke maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen aan een story dat is een beetje mijn probleem :').

    je kan filmpjes zoeken of als je echt wilt help ik je wel ;)


    Cool, neat, swell -Cry

    Wolowizard schreef:
    (...)
    Oke maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen aan een story dat is een beetje mijn probleem :').

    Oh haha, ik ook nooit. Ik begon aan mijn 1ste van de 4 twilightfanfiction door gewoon te schrijven wat in me op kwam. Ik moest toevallig weer bijna naar school toen, dus begon het erover dat zo'n twilighter naar school moest en dat de mensen daar teveel naar bloed roken enzo -vaag-
    Maar de laatste tijd heb ik wel inspiratie, ook al is het alleen 's avonds...

    Okay, ik ben al stil. Sorry.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh haha, ik ook nooit. Ik begon aan mijn 1ste van de 4 twilightfanfiction door gewoon te schrijven wat in me op kwam. Ik moest toevallig weer bijna naar school toen, dus begon het erover dat zo'n twilighter naar school moest en dat de mensen daar teveel naar bloed roken enzo -vaag-
    Maar de laatste tijd heb ik wel inspiratie, ook al is het alleen 's avonds...

    Okay, ik ben al stil. Sorry.

    Haha geeft niks!
    Ik krijg s'avonds als ik ga slapen inspiratie, niet echt handig hoor...


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema