• En zoals gewoonlijk snap ik er niks van.
    Er staat een tijd en datum op wanneer je je boeken & rooster moet afhalen en net zoals vorig jaar hebben ze het zo ingedeeld: (Ik gebruik mijn "klas" even)
    M4c1/4C2/4C3 10.10 uur.

    Maar vorig jaar zat ik zogezegd in 3C2 maar uiteindelijk kwamen alle leerlingen van C in één klas. Maar er staat nu ook nergens in welke klas ik zit en ben ik benieuwd of we nu echt in drie verschillende klassen zitten. -Dat zal dus afwachten worden. Maar ik snap ook niet waarom er op eens geen A klas meer is maar wel een M, N, V en LWT. Want die klassen hadden we normaal ook nooit?

    Wie heeft er nog meer van die ingewikkelde brieven van school gekregen? xd


    Forever.

    Toen ik terugkwam van Spanje lag mijn schoolrekening voor het komende jaar al op me te wachten :') Nog fucking veel geld ook.
    Bovendien moeten we blijkbaar sinds dit jaar op voorhand om ons boeken komen. Laatste vakantiedag om 9.00u 's ochtends. Fy. Nee!
    Edit: Ik weet mijn klas al, aangezien er zo weinig leerlingen mijn richting volgen, het een kleine klas is :'D Ik weet wel nog niet met welke andere klassen ik welke les krijg, maar ik krijg per jaar toch 3 verschillende roosters dus dat zal nog wel een tijdje duren.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 14:52 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is toch niet zo ingewikkeld? Je zorgt gewoon dat je om 10.10 op school bent en dan zie je het dan wel.
    Ik weet nog helemaal niks over waar en wanneer ik weer moet...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb nog geen brief gehad. Ga naar een nieuwe school, maar weet nog niks. :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik snap die brief dus niet, haha :'D
    Mijn brieven zijn niet zo ingewikkeld, maar ze bevatten ook niet zoveel informatie. Wordt me verteld dat ik maandag half 2 op school moet zijn, maar ik weet niet welk lokaal ofzo. Dus dat zal weer heel leuk gaan worden :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.