• Er komt ooit een moment in je leven, wat van cruciaal belang is. Het kan een positieve draai aan je leven geven, maar het kan je wereld ook doen instorten. Mijn moment, ruïneerde mijn hele leven. Alle geborgenheid, liefde en alles wat ik lief had verdween als sneeuw voor de zon voor mijn ogen. Van de ene op de andere dag stond ik er alleen voor, niet wetende wat ik met mijn leven moest gaan doen. Jaren lang noemde ik mezelf een monster, omdat ik mezelf zo ook zag. Ik gaf mezelf de schuld van alles wat er was gebeurd, maar dat was niet terecht. Ik besloot om nooit meer terug te keren, nooit meer achterom te kijken. Ik schakelde al mijn emoties uit, en leefde zo alleen mogelijk. Jaren lang heb ik mijn wraakplannen uit zitten te broeden, totdat ik een plan had wat moest slagen. Het kon niet fout gaan, alles klopte als een bus. Maar zoals altijd in mijn leven, gaat alles anders dan gepland. Voor de zoveelste keer kon ik mijn eigen zooi opruimen, totdat iemand aanbood om me te helpen. De dwaas..

    .. click!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    *Ging heel serieus alles lezen zonder door te hebben dat je een story aan het promoten was*

    Dat is origineel 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    *Ging heel serieus alles lezen zonder door te hebben dat je een story aan het promoten was*

    Dat is origineel 8D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Escritura schreef:
    *Ging heel serieus alles lezen zonder door te hebben dat je een story aan het promoten was*

    Dat is origineel 8D


    stay safe because I like being alive at the same time as you