• Een vriendin van me is net een paar dagen terug van vakantie, dus ik sms'en hoe het was enzo, en of ze deze week een keer wat af wil spreken. Reageert ze wel, maar niet op die vraag. Ik heb het nou bij elkaar 3 keer gevraagd, en ze reageert steeds niet, alleen op andere dingen. Dus ik sms'te net: heb je uberhaupt wel zin om iets te gaan doen? Krijg ik weer niks terug. Terwijl ze 1 minuut daarvoor nog wel op m'n andere sms'je reageerde. Like, wees gewoon eerlijk? Liever dat ze me zegt dat ze geen zin heeft, dan dit...


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oei! Misschien wil ze gewoon even niet afspreken. Maar ze kan het zeker eerlijk zeggen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wacht even af.
    Misschien heeft ze inderdaad weinig zin omdat ze net van vakantie terugkomt.

    Als ik moe ben, ben ik ook soms chagrijnig en heb ik geen zin om op bepaalde dingen te reageren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wacht even af.
    Misschien heeft ze inderdaad weinig zin omdat ze net van vakantie terugkomt.

    Als ik moe ben, ben ik ook soms chagrijnig en heb ik geen zin om op bepaalde dingen te reageren.


    Maar ze is onderhand al 4 dagen thuis. En doet wel gewoon andere dingen, zoals naar de verjaardag van haar vriendje gaan.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Misschien wilt ze dat niet zeggen en misschien is ze bang voor je reactie


    Today will be Girl's Day party with you~

    Temperate schreef:
    (...)

    Maar ze is onderhand al 4 dagen thuis. En doet wel gewoon andere dingen, zoals naar de verjaardag van haar vriendje gaan.

    Ga dan even naar haar toe? Of bel?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ga dan even naar haar toe? Of bel?


    Ik ga vanavond bellen denk ik. Naar haar toe gaat nu niet, aangezien ze op die verjaardag is. Maar vind dat ze op z'n minst kan reageren als ik vraag of ze wel zin heeft.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Yoseob schreef:
    Misschien wilt ze dat niet zeggen en misschien is ze bang voor je reactie


    Dat vind ik dan opzich best wel laag. ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.