• Hii. (:

    Ik heb zin om te lezen.

    Wel;

    *Justin Bieber.
    *One Direction.
    *Onbekende Personen.

    Niet;

    *Tokio Hotel.
    *Harry Potter.
    *Twilight.

    Eisen;

    *ABN
    *Geen smileys.
    *Regelmatig een hoofdstuk.

    Voor de zekerheid, hier mijn abonnementen-lijst;

    Can't Fight These Feelings. Featuring Justin Drew Bieber
    Downloading my love. - Justin Bieber
    Reaching out for the stars ft. Justin Bieber
    Love is louder than the pressure to be perfect - Zayn Malik
    Made, featuring Justin Bieber
    Leave me breathless, featuring Jason McCann {JDB}
    The voice of America - JDB
    One quick smile was enough, featuring Justin Bieber
    You're the best thing I never knew I needed. - Justin Bieber
    I'm always the girl, on the sideline - Justin Bieber
    Perfect trip ' Justin Bieber.
    Spend 10 days with me and I'm gone ft. Justin Drew Bieber
    We act like we don't give a shit ft. Justin Drew Bieber
    He's the reason for the teardrops on my guitar. [JDB]
    50 days, featuring Justin Bieber.
    Ghost whisperer, featuring Justin Drew Bieber.

    Dit was het wel zo'n beetje.
    POSTEN MAAR!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:05 ]

    op mijn profiel staan er 2 1D-stories, neem een kijkje, if you want to :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    http://www.quizlet.nl/stories/59625/i-fell-head-over-heels-for-you--h-styles/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:10 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Je zou mijn story kunnen proberen? Running in Circles - 1D
    Verder raad ik de stories van ScotlandYard en Smoke aan, maar vooral Point of no Return - JB van ScotlandYard moet je absoluut lezen. I swear you'll love it. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    tjsa.. als je wat wil lezen moet je maar op mijn profiel kijken
    te lui om dingen te posten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    Het is: een fantasyverhaal
    een verhaal met onbekende personen
    een verhaal dat op dit moment 22 hoofdstukken telt en waar ik probeer regelmatig te posten

    KLIKKERDEKLIK


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    Eyes of paradise
    Ze kon zijn zijdezachte strelingen nog voelen, zijn stoppels kon ze nog voelen kriebelen langs haar rode wangen. Zijn groene ogen die haar in vervoering hadden gebracht, die haar in verlegenheid hadden laten blozen. Ze hadden haar meegenomen naar een paradijs, verborgen in de sporen van de liefde en gekoesterd door de zoute zeelucht van de Spaanse kust. Maar hield ze nog van hem, zoals ze in die donkere zomernacht deed? Wilde ze nog steeds ieder deeltje van zijn verrukkelijke lichaam liefhebben alsof het hun laatste nacht samen zou zijn?

    En wat deed ze met de drieduizend breekbare letters geschreven in vierentwintig zacht vergeelde brieven in de lade van haar herinneringen?

    http://www.quizlet.nl/stories/55903/il-be-stand-here-right-next-to-you--j-biebz/

    van een vriendin


    lost in confusion, like an illusion

    Making Money / BIEBER Een verhaal van mij & Push


    Alleen maar tranen van geluk

    Everyone makes wrong choices in life || One Direction

    Fanfiction, Romantiek, avontuur.

    Iedereen maakt keuzes in zijn leven.
    De meeste mensen maken goede keuzes maar er zijn ook mensen, die kiezen verkeerd.
    Ik heb een slechte keuze gemaakt in mijn leven, waar ik nu ontzettend veel spijt van heb.
    Maar het is al te laat, om alles weer terug te draaien


    Noa heeft een moeilijk verleden achter de rug en ze heeft van haar fouten geleerd. Ze wil voorkomen om nieuwe verkeerde keuzes te maken maar haar verleden achtervolgt haar. Haar broer Liam neemt haar mee op tour, waar ze veilig is, denkt ze…

    Back to reality

    - Onbekende personen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."



    Your voice was the soundtrack of my summer.
    Alex sloeg een paar akkoorden op z'n gitaar aan en iedereen zong het nummer mee. De wind waaide hard in mijn gezicht, maar koud had ik het echter niet. Of we nou warm werden gehouden door het kampvuur waar we omheen zaten of door de vele drank die we ophadden wist ik niet. Terwijl ik Alex voor de laatste keer goed bekeek ging ik met mijn blote voeten door het zand heen. Dit was het dan, het einde van de perfecte zomer.

    Het verhaal gaat over een lid van All Time Low, maar ken je de band niet, zou het ook over onbekende mensen kunnen zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet van mij maar het is het echt waard!
    Abduction.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Liquid Confidense - Harry Styles

    “Je bent niet wie ik dacht dat je was, Harry.” Fluisterde ze met een kwade ondertoon. Hij sloeg zijn ogen naar het groene gras dat net afgemaaid was door haar vader. Zachtjes beet hij op zijn lip, niet wetend wat zeggen, terwijl zij het ongelofelijk sexy vond en zin had om Harry te bespringen. “Je gebruikte mij om wraak op Santiago te nemen.” Probeerde ze een laatste keer om iets zinnig’s uit Harry’s mond te horen. Florènce maakte aangestalte om zich te draaien en weg te lopen, maar bruusk werd ze tegen gehouden door zijn hand die zich klem om haar bovenarm zette. Hun blik kruiste en snel wendde ze haar ogen af. “Je broer verkrachtte m’n zus, Flo, begrijp me.” Kwaad sloeg ze met haar vrije hand zijn arm weg. “Raak me niet aan.” Zei ze kwaad met haar handen in de lucht. “Ik ben verliefd op je, flo, ik hou van je!” Schreeuwde Harry terwijl hij zag hoe ze wegliep


    Harry zijn zus is verkracht & hij wilt wraak nemen op de dader en wilt eerst informatie verzamelen via zijn zus om alles makkelijker te maken, maar langzaam groeit er meer tussen de twee en word het alleen maar moeilijker

    Your biggest mistake - Louis Tomlinson
    Penelope en Louis hebben volgens velen de perfecte relatie. Als je Penelope ziet, zie je Louis en omgekeerd. Ze zijn onafscheidelijk al 3 jaar lang. Toen Louis beroemd werd met one direction bleef ze hem door dik en dun steunen. Ze vertrouwde hem de weken dat hij weg moest en geloofde niet in alle roddels.

    Nu one direction een wereldtour gaat maken, gaat het de eerste keer zijn dat de twee langer dan een maand zonder elkaar moeten. Ze skypen, smsen en mailen wel, maar zoals iedereen weet verwaterd het contact. In het begin probeerde Penelope te begrijpen dat Louis het druk had, maar als haar wat als haar eigen principe’s en ideeën over Louis onder druk worden gezet door een berg van roddels? Wat als Louis op een dag zoenend met een meisje op de cover van elk blad staat? Blijkbaar vergat Louis af en toe dat hij een vriendin thuis had zitten want het meisje op de cover was volgens andere boekjes ook niet het enige meisje die voor Louis charmes bezweek.

    Na 6 maand keert Louis terug naar huis waar Penelope hem onmiddellijk met zijn neus op de feiten drukt. Zoals te verwachten ontkent Louis alles, maar als hij op een dag thuis komt van de studio’s is alles van Penelope weg uit zijn appartement. Ze is vertrokken zonder afscheid, zonder enig teken.


    Look after you - Louis Tomlinson
    ‘Ik was nooit bang van de dood tot ik er oog in oog mee stond en geen weg meer terug had.’


    The violence of love || One direction
    ‘I've never lived closer to danger, but I've never felt safer. I've never felt more confident, and people could spot it from a mile away. And as for this, the violence? I gotta be honest - it grew on me. Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go. ’


    Over one direction & straatbende's in de achterbuurten van new york.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:26 ]


    all I want is the taste that your lips allow