• Je kunt nu dus ook gamen (vanaf 1 september) in onze bieb, er iets eten en het is veel leuker ingericht. Ik ben vandaag bij de opening geweest en ze hebben weer superveel Darren Shan boeken (jeuj, eindelijk). Verder wilde ik even zeggen dat ik me heel prima voel, en dat ik weer meer met mijn ouders optrek. Kben gewoon bijna aan het dansen omdat die bibliotheek open is :$
    De oude bieb in XX was echt heel stoffig, en vaak was er in de boeken geschreven. Ze hebben ook een veel uitgebreidere (als dat de goede vergrotende trap van "uitgebreid" is tenminste) jeugd en tienerafdeling en hele coole inleverdingessen (ja, je legt je boek er in en klaar!)...
    Iemand die in XX woont en die er ook is geweest? Of iemand die zijn of haar passie voor boeken ook wil delen met Q?

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 21:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2019 - 16:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Coool! Mijn vriend woont in XX :Y)

    Mod: aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2019 - 16:55 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo'n bib wil ik ook wel. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame zei op 16 aug 2011 - 21:10:

    Zo'n bib wil ik ook wel.

    Yeah me too


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    wij hebben ook een super mooie bieb, soms zit ik daar wel uren te lezen. Ik ken de mensen die daar ook werken, en zijn super aardig, daar kunnen we drinken en eten kopen, alleen wel broodjes maar dat maakt natuurlijk niet uit. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zou eigenlijk ook eens naar de bib moeten gaan.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Laatst was het bij ons ook veranderd, veel moderner.. met inleveren in een gleuf stoppen en Hoppa ;D
    & het uilenen + boete betalen ook bij een machine ;P
    Grote gedeelte opnieuw ingericht ;P

    I love it ;D haha ... hmm morgen ff naar bieb weer.. heb nog maar 1 boek liggen.. nja 2... maar geen zin om nu te lezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you