• De hoofdpersonen zijn Tom en [even geen naam] Tom vindt tot zijn grote verbazing papieren in de zolder,Hij ontdekt dat hij een zusje heeft..Maar hij weet daar niets van?Na lang zeuren,haalt hij zijn moeder over om er over te vertellen,zijn moeder vertelt het verhaal aandoenlijk,wat is er gebeurd hoe is het gebeurd? Maar als hij er later ook nog eens achter komt dat zijn zusje is vermoord,gaat hij echt op onderzoek uit xD.....doen of niet doen:P ik heb teveel fanatsie op dit moment XD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind t wel coeewwwll <3

    DOEN! Nee echt een goed idee!
    Zeker maken en het mij zeggen als de progloog ofwat er is! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Thnx!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Berlijn 15 december 2008.

    Het was een stille avond,Het oogverblindende glans van de sterren vulden de stille nacht.De wind suisde en suisde.Bij de Kaulitzen thuis zat iedereen warm onder een dekentje.Tom en Bill de tweeling van het huis zaten samen tv te kijken.Bill rilde even,’Tom ik heb het koud’bracht hij het uit met een piepende stem.Tom keek bezorgd,’zal ik even een deken halen?’vroeg hij aandoenlijk.Bill de jongen met het zwarte haar knikte.Tom liep de kamer uit,vervolgens ging hij de trappen op die leidden naar de zolder.Daar aangekomen zocht hij een deken,hij zocht en hij zocht maar kon niets vinden,Hij draaide zich om en bleef haken aan een doosje.Tom knielde neer,Het was een oud doosje,maar toch erg mooi.Zorgvuldig klapte hij het doosje open,Zijn nieuwsgierige blik veranderde in een teleurgestelde blik,Blijkbaar had hij verwacht dat hij iets bijzonders zou vinden in het doosje, hij vond een paar in elkaar gefrummelde blaadjes..Zou hij?Tom twijfelde even maar vouwde toch de blaadjes open,Letter voor letter begon hij te lezen,Steeds sneller.Nee…!!dat kon toch niet? Tom hield zijn lippen stijf opelkaar hij was stomverbaasd,Hij had een zusje?! Tientallen vragen spookten door zijn hoofd,hoe?,waarom?,wanneer?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dit wordt de proloog..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Yeah da is best wel leuk!


    What's wrong whit loving someone?

    Dus ik moet hem erop zetten?


    Pictures fade away, but memories are forever

    MENSEN REAGEER=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    NJAH zeg ik praat tegen de muur ><


    Pictures fade away, but memories are forever