• Hoi!
    Ik heb een Russische dwerghamster. Hij is rustig, vaak lui en tam. Hij rent wel, maar niet super snel, en ook niet lang. Ik kan hem gerust even los laten zonder dat hij gelijk aan de andere kant van de kamer is.
    Gister was ik bij Marleen aka Void, en daar ging ik natuurlijk even naar haar nieuwe dwerghamster kijken, een Roborovski. Wat een verschil! Haar hamster is minstens 5 keer zo snel als de mijne! Haar hamster is niet tam te krijgen en je moet hem super goed vast houden, anders issie weg.

    Ik vond Marleens hamster echt een schatje, maar ik ben blij dat ik een Rusje heb.

    Russische dwerghamster (wildkleur)

    Roborovski dwerghamster

    Wat voor hamster hebben jullie?
    En/of hebben jullie ook zo'n verschil ervaren onder bijna dezelfde diersoort?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:59 ]

    Ik heb altijd Rusjes gehad. Die zijn lief ;D
    & nee, ik heb verder altijd dezelfde dieren gehad (konijnen, katten, cavia's)


    Destroy what destroys you.

    Ik heb een hamster gehad, een Rusje en die voldeed aan de beschrijving van die Roborovski hamster oO
    En sinds dan heb ik altijd geopteerd voor grote hamsters, die zijn echt keilief en heel erg tam.
    Maar nu mag ik er geen meer hebben, jammer genoeg.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:01 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb een hamster gehad, een Rusje en die voldeed aan de beschrijving van die Roborovski hamster oO
    En sinds dan heb ik altijd geopteerd voor grote hamsters, die zijn echt keilief en heel erg tam.
    Maar nu mag ik er geen meer hebben, jammer genoeg.

    Ahhww, waarom niet? :(

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Ahhww, waarom niet? :(

    Mijn moeder is niet zo aan knaagdieren en ze vond ze stinken.
    Mijn laatste hamster was een witte met zwarte vlekken, maar toen wij op reis waren, was hij ontsnapt en toen besliste mijn moeder om definitief te maken. Ik mocht geen meer ;(


    zo ééntje was het


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had vroeger twee Roborovski's, die waren ook zo snel hahaha. Maar ik vond ze echt schattig en ik wil ze weer :3


    As travars