• Komt net van de kapper en er zo'n 20 cm af :Y)
    Het was wel nodig voor de puntjes ( lange puntjes idd maar mijn haar kon niet droger zijn ) en het is zo kooooort ;p
    Zijn jullie onlangs naar de kapper geweest of gaan jullie nog ? :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:33 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb in juni van 2010 er zo'n 30 cm laten afdoen omdat ik een metamorfose wou. Nu heb ik daar spijt van maar ik troost mezelf met het feit dat mijn punten erg ver gespleten waren en dat het dus wel moest. No way dat ik het nog laat knippen. Ik ga het terug laten groeien!

    Alhoewel, het was waarschijnlijk 20 cm. Kan niet anders. xd

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 18:07 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, heb een vaste kapper gevonden (Brainwash) die daadwerkelijk doet wat ik wil. Als ik zeg 'puntjes' dan halen ze ook alleen het hoognodige eraf. Ik hou van die kapper en kom niet meer ergens anders. Ik ga er zo eens in de 4/5 maanden heen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb lang haar, en dat wil ik zo houden :3


    I love you Tim

    20cm? Wow ik zou janken


    All I have in life, is my imagniation.

    ik ben vorige week naar de kapper geweest,
    maar k heb nog altijd mn lang haar ^^

    Ik weet 't niet hoor, maar elke kapper krijgt 't weer voor elkaar om mijn pony zó te knippen dat ik op een monnik lijk. I've had enough :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben ook pas geweest. Er moest tot mijn schouders van af en ik had tot bijna boven mijn kont. Het was allemaal dode punten, maar het was wel even slikken maar het staat leuk.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik ben al minstens 1 jaar niet naar de kapper geweest. Eigenlijk moet ik binnenkort de dode puntjes er maar eens af laten knippen, maar ik ga toch niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    C18 schreef:
    Ja, heb een vaste kapper gevonden (Brainwash) die daadwerkelijk doet wat ik wil. Als ik zeg 'puntjes' dan halen ze ook alleen het hoognodige eraf. Ik hou van die kapper en kom niet meer ergens anders. Ik ga er zo eens in de 4/5 maanden heen.
    hahaha ik ga daar ook naar to 8D


    Shoganai i ne~

    Vorige week nog
    Mijn eerste haar was tot midden mijn rug
    Nu valt het nog juist over mijn schouders :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    C18 schreef:
    Ja, heb een vaste kapper gevonden (Brainwash) die daadwerkelijk doet wat ik wil. Als ik zeg 'puntjes' dan halen ze ook alleen het hoognodige eraf. Ik hou van die kapper en kom niet meer ergens anders. Ik ga er zo eens in de 4/5 maanden heen.

    Ik ga ook naar Brainwash!
    die knippen goed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dames, als jullie je lange haar laten afknippen dan kunnen jullie dat afgeknipte haar verkopen. Meer informatie kunnen jullie krijgen via mij. Frankvries1@hotmail.com
    Bedankt

    ik ga vanavond maar ik ga alleen mn haar laten verven


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Toen ik klein was heb ik het heel kort laten knippen,
    waar ik later zn spijt van had dus dat heb ik nooit meer gedaan.
    En ik ben vorige week naar de kapper geweest om m'n haar te verven (:


    Trust me. I'm the doctor

    Ik ben vorige week vrijdag heengeweest, heel stuk eraf. Mijn punten braken af :')
    En ik heb het zelf rood geverfd, maandag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'