• Nou zonet hebben we daar al een hele discussie over gehad maar nu ff hier apart

1 Ik heb nu hun CD op ^^
    2 Van hun word ik vrolijk
    3 Ik haat hun niet omdat ze met TH om gaan

en Stick with you is best een mooi nummer <333

People who are meant to be together always find each other in the end.

ik vin dat ene liedje wel chill.. >,< ben de naam kwijt

when words fail, music speaks.

(...)
    dat doe ik oowk alles verbeteren

Maar ik krijg het dus soms gewoon van mijn eigen, dan vind ik me zelf een perfectionist of hoe je het ook schrijft, maar ik ben dat eigenlijk van geen kanten

Live life limitless.

(...)
    Mee eens =]

haha nrml ben iok t altijd met jou eens schat xD nu jij eens een X met mij :p

okee dit brichje slaat dus nergens op mjaah daar houd Yentl(ik dus) wel van
    x) en Raquel weet wel langer dat Yentl gek iss!!

(...)

Ja dat snap ik dus ook niet. I LOVE THE JONAS BROTHERS !!! En als ik nu gehaat word zijn die mensen die mij haten zielig -.-

Ik bn niet egt fan vn jb fseuu ,, maar ik vind de meesten vn hun liedjes niet soo,, Maar dat is mijn smaak ,,en dan gaa ik skkr hun fans niet haten ,, Die hbben tog ook hun eigen smaak net soals ik??
    En die th kinders die dat wel doen sijn sielig,,
    Wnt mensen mogen th niet haten ,, maar de th fans mogen andere fans wel haten ,, das tog ook niet eerlijk (baby)

Crack a bottle

Ik vind ze gewoon niet leuk x'D Ik haat ze niet, want ik ken ze niet persoonlijk.. Het heeft ook niets met TH te maken, want ik mag hun muziek gewoon niet zo.

Dat is mijn mening. Ik laat ze gewoon hoor en de mensen die er van houden laat ik ook ;)

Ik heb gesproken :Y)

bla bla bla

Die mensen die seggen dat se hun haten sijn gwn ,, vaag ¬¬ Alleen omdat se een paar keer met Toho hebben gepraat ,, Dat is egt lelijk..
    Iedereen die dan pcd gelijk gaat haten vind ik gwn egoïstisch :Y)
    En dan roepen die panische th wijven maar dat th haters sielig sijn ,,maar doen se niet hetselfde met pcd en rihanna en jb?????
    En ook nog seggen dat se hun best een vriendin gunnen .. Jaah ,,ksie het :8(A)

uhu, zo typisch de eerste week toen de JB's bekend waren was ik oowk zo äber Tom zei er dan iets over en nu doe ik dat niet meer en ik zeg zelfs srry tegen fans van JB's als ik ooit iets verkeerd heb gezegd bij een foto van hen

ik gun de jongens een lief, ik zeg wel vaak dat als Gustav een lief heeft dat ik die doodsla maar als puntje bij paaltje komt ga ik dat niet doen, ik zeg het gwn

(...)

Maar ik krijg het dus soms gewoon van mijn eigen, dan vind ik me zelf een perfectionist of hoe je het ook schrijft, maar ik ben dat eigenlijk van geen kanten

ik ben gwn een betweter en veel mensen weten da

O my gowd O.O

Dit snap ik niet >.O
    Eerst zit iedereen hiero te zeggen dat PCD sucken en dan dit topic zit iedereen direct te zeggen : PCD ROCKS (yeah)

????

Take My Hand Take A Breath ...

When I grow Up I wanna be famous I wanna be a star I wanna be in movies.
    When i grow Up I wanna see the world driving nice Cars I wanna have Groupies.
    When I grow Up be on TV people Know me Be on magazines.
    When i grow Up Fresh and Clean Number One chick when a stept out of the scene.

(en dat uit mijn hoofd)

*He's the one.

Zelf vind ik ze gewoon de sexx xD

Take My Hand Take A Breath ...

(...)
    uhu, zo typisch de eerste week toen de JB's bekend waren was ik oowk zo äber Tom zei er dan iets over en nu doe ik dat niet meer en ik zeg zelfs srry tegen fans van JB's als ik ooit iets verkeerd heb gezegd bij een foto van hen

Joah ,, dat hadden heewl veel kinders,, die hadden nog nooit een liedje vn hun gehoort maar haten wat se deden,,en dan maar blijven roepen dat th haters sielig zijn xD Terwijl hun het juist sijn die sielig doen xD

Crack a bottle

O my gowd O.O

Dit snap ik niet >.O
    Eerst zit iedereen hiero te zeggen dat PCD sucken en dan dit topic zit iedereen direct te zeggen : PCD ROCKS (yeah)

????

van sommige mensen is zeggen ze dat nu om erbij te horen maar vele menen wel dat ze PCD goed vinden

(...)

Joah ,, dat hadden heewl veel kinders,, die hadden nog nooit een liedje vn hun gehoort maar haten wat se deden,,en dan maar blijven roepen dat th haters sielig zijn xD Terwijl hun het juist sijn die sielig doen xD

ik zeg dat bijna niet meer dat de haterz zielig zijn omdat ik keiveel vriendinnen heb die haterz zijn

O my gowd O.O

Dit snap ik niet >.O

????

Sireus,kheb nooit gezegt dat ik een band ofzo haat. Want haten is zo iets groots. Ik zeg dan meestal ik mag ze niet ofzo. Maar PCD heb ik altijd al leuk gevonden,omdat ik best wel veel single's heb(kom ik nu ook pas achter) en blijkbaar ook hun cd. En dat koop je niet als je een band 'haat'

People who are meant to be together always find each other in the end.

(...)
    ik zeg dat bijna niet meer dat de haterz zielig zijn omdat ik keiveel vriendinnen heb die haterz zijn

Ik vind eigenlijk dat je niemand kunt haten als je se niet egt kent ,,like ,, Niet mooi vinden ,Of hun muziek lelijk ,,okeej ,,maar om dan al gelijk te gaan HATEN,, De meeste ''haters'' hbben amper net 1 liedje of soo van se gehoort ..

Crack a bottle