• Nou zonet hebben we daar al een hele discussie over gehad maar nu ff hier apart

    1 Ik heb nu hun CD op ^^
    2 Van hun word ik vrolijk
    3 Ik haat hun niet omdat ze met TH om gaan

    en Stick with you is best een mooi nummer <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ze zijn wel hippppp! =333

    Joa lieford ik bn het eens met je we zijn gwn like elkaars zielsverwanten!!!(H)


    *He's the one.

    Yeah we love PCD ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jah die zijn wel goed maar is het niet stickwithu of zo iets, aan elkaar geschreven?? Zo vond ik het op internet, en sorry dat ik het zeg, maar ik verbeter dus meestel die dinge, echt soms schaam ik me er voor


    Live life limitless.

    ik luister eigenlijk nooit naar ze
    maar het nummer When I grow up [OFZO] die vind ik vet coel =O


    don't Worry...Be gay.

    1. ik haat hen niet
    2. ze maken goeie muziek
    3. Nicole Sherzinger ziet er sympathiek uit, zeker bij dat filmpje van de VMA's war ze aan het praten is over ToHo

    Die mensen die seggen dat se hun haten sijn gwn ,, vaag ¬¬ Alleen omdat se een paar keer met Toho hebben gepraat ,, Dat is egt lelijk..
    Iedereen die dan pcd gelijk gaat haten vind ik gwn egoïstisch :Y)
    En dan roepen die panische th wijven maar dat th haters sielig sijn ,,maar doen se niet hetselfde met pcd en rihanna en jb?????
    En ook nog seggen dat se hun best een vriendin gunnen .. Jaah ,,ksie het :8(A)


    Crack a bottle

    Ik vind When I Grow Up, en Bieb fzeu wel grappige nummers. ;D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jah die zijn wel goed maar is het niet stickwithu of zo iets, aan elkaar geschreven?? Zo vond ik het op internet, en sorry dat ik het zeg, maar ik verbeter dus meestel die dinge, echt soms schaam ik me er voor

    Maakt niet ui hoa ^^ Van fouten leer je


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind het niet waardeloos maar hou er ook zeker niet van.


    Mew <3

    Uhuh ik vind ze echt wel goe =]

    alleen ik vind dat ze soms een beetje sletterige clipjes hebbe :X

    Die mensen die seggen dat se hun haten sijn gwn ,, vaag ¬¬ Alleen omdat se een paar keer met Toho hebben gepraat ,, Dat is egt lelijk..
    Iedereen die dan pcd gelijk gaat haten vind ik gwn egoïstisch :Y)
    En dan roepen die panische th wijven maar dat th haters sielig sijn ,,maar doen se niet hetselfde met pcd en rihanna en jb?????
    En ook nog seggen dat se hun best een vriendin gunnen .. Jaah ,,ksie het :8(A)


    Ja dat snap ik dus ook niet. I LOVE THE JONAS BROTHERS !!! En als ik nu gehaat word zijn die mensen die mij haten zielig -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jah die zijn wel goed maar is het niet stickwithu of zo iets, aan elkaar geschreven?? Zo vond ik het op internet, en sorry dat ik het zeg, maar ik verbeter dus meestel die dinge, echt soms schaam ik me er voor

    dat doe ik oowk alles verbeteren

    Uhuh ik vind ze echt wel goe =]

    alleen ik vind dat ze soms een beetje sletterige clipjes hebbe :X

    Mee eens =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Ja dat snap ik dus ook niet. I LOVE THE JONAS BROTHERS !!! En als ik nu gehaat word zijn die mensen die mij haten zielig -.-


    Nee JB is goed!! Echt ik ben geen fan, dat ben ik van geen enkele band of zo, maar ik vind ze heel goed


    Live life limitless.