• Nou kijk heb vandaag van 9 tot 4 gewerkt. En ben kapot. Mijn hele hoofd bonkt en het zweet staat mij overal -.- En zo warm is het nou ook weer niet. Ik wil dit even kwijt. Want van een paracetemol gaat het niet weg en van een Ibuprofen ook niet :[ En rusten gaat ook niet helpen want ik heb dit al een maand. Nou ga ik wel over 5 weken pas mijn verstandskiezen laten trekken. Maar zou het dan door mijn verstandskiezen kunnen komen? Want de tandarts zei dat ze aan het doorkomen waren. Ik voel me echt zo ziek. En nee ik zet de laptop niet uit (krul) De laptop is afleiding voor mij.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het zou wel kunnen komen door je verstandskiezen, als deze doorkomen kunnen sommige mensen daar heel ziek van worden. Beterschap voor nu en sterkte voor over vijf weken! (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Vroeger gaan slapen, dat zijn echt oververmoeidheidssymptomen volgens mij(baby)


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Vroeger gaan slapen, dat zijn echt oververmoeidheidssymptomen volgens mij(baby)

    Ja? Ooh dan moet ik eens wat vroeger gaan slapen idd (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ballad schreef:
    Het zou wel kunnen komen door je verstandskiezen, als deze doorkomen kunnen sommige mensen daar heel ziek van worden. Beterschap voor nu en sterkte voor over vijf weken! (flower)

    Awhhh echt iritant! Moet nog zooo lang wachten :( Achja dankjewel! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    owjeej daar gaat je verstand -jk-
    en uh.. ik heb geen idee of het daaraan kan liggen. iig sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Ja? Ooh dan moet ik eens wat vroeger gaan slapen idd (krul)


    Ik had ook ongeveer hetzelfde, en ik voelde me superziek etc. Dat kwam omdat ik zo overmoeid was en toen kreeg ik ook nog een zona, dus je moet er wel mee oppassen haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Ik had ook ongeveer hetzelfde, en ik voelde me superziek etc. Dat kwam omdat ik zo overmoeid was en toen kreeg ik ook nog een zona, dus je moet er wel mee oppassen haha

    WTH is een zona? ;$ Ooh dan ga ik vanavond echt eens vroeg naar bed.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    (...)
    WTH is een zona? ;$ Ooh dan ga ik vanavond echt eens vroeg naar bed.


    Dat zijn blaasjes en die doen pijn en jeuken maar ik had het helemaal niet hard of zo want dat is kind a disgusting hahaha. En ik had het op mijn buik en als je het niet verzorgt krijg je dat over je hele lichaam en dat is niet zo'n goede zaak :w


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Dat zijn blaasjes en die doen pijn en jeuken maar ik had het helemaal niet hard of zo want dat is kind a disgusting hahaha. En ik had het op mijn buik en als je het niet verzorgt krijg je dat over je hele lichaam en dat is niet zo'n goede zaak :w

    Oeiii! Okee dan ga ik vanavond eens om tien uur naar bed,of eerder p__p


    It's going to be difficult, but not impossible.