• ik vind het best wel raar, ze gaat naar een concert en dan gooit ze haar flesje naar hem ? & hij reageert zo heel rustig. (:


    Save me from myself.

    omfg xD ik moet er wel om lachen al is diegene die de fles gooide best wel dom. en is dit niet al heel oud?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    omfg xD ik moet er wel om lachen al is diegene die de fles gooide best wel dom. en is dit niet al heel oud?

    ja, maar ik kwam het net gewoon tegen, en ik vond het nogal raar, je gaat toch niet als hater naar zijn concert, dus waarom zou je dan zoiets doen ?


    Save me from myself.

    Die is oud. Maar hij blijft wel grappig (';


    Me so good.

    Het ziet er wel heel droog uit moet ik zeggen. (krul)

    Die is zoooo oud.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk dat ze het doen om zijn aandacht te trekken, in plaats van een hater-actie. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ohio schreef:
    (...)
    ja, maar ik kwam het net gewoon tegen, en ik vond het nogal raar, je gaat toch niet als hater naar zijn concert, dus waarom zou je dan zoiets doen ?

    beetje aandacht trekken ofzo? diegene ziet justin en weet niet of ze hem nog een keer live zal zien dus ze dacht: even stoer doen :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    TEDDYPICKER schreef:
    Ik denk dat ze het doen om zijn aandacht te trekken, in plaats van een hater-actie. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    TEDDYPICKER schreef:
    Ik denk dat ze het doen om zijn aandacht te trekken, in plaats van een hater-actie. (:

    daar was ik nog niet opgekomen, maar het zou wel kunnen. (:


    Save me from myself.

    TEDDYPICKER schreef:
    Ik denk dat ze het doen om zijn aandacht te trekken, in plaats van een hater-actie. (:

    Dude...
    Ontdek je dat filmpje nu pas?


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Dude...
    Ontdek je dat filmpje nu pas?


    All I have in life, is my imagniation.

    Old one.


    Life is all about having a good time.

    Het was trouwens denk ik geen water maar ik een t-shirt gerold snoep


    comfort in c h a o s

    Diegene kan wel goed mikken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the