Ik wil dus een story gaan beginnen en ik heb een heeel leuk ideeee c:
maar ik twijfel heel erg als het wel goed is dus willen jullie dit lezen ja of nee?
Emma P.o.v.[face=arial]
[center]Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik mag gewoon met mijn 3 beste vriendinnen Lara Puck en Manon op vakantie voor 1 hele week zonder ouders! Dit gaat echt een gewdige kerstvakantie worden. We gaan naar belgië daar ergens in de bossen hebben Puck der ouders een vakantie huisje waar ze elke zomer naar toe gaan. Puck heeft ervoor gezorgd dat we daar heen kunnen in de kerstvakantie echt geweldig. Ik zet de radio aan en zing vrolijk mee met de liedjes die voorbij komen terwijl ik me koffer aan het inpakken ben voor overmorgen om naar dat huisje te gaan. Ik kijk even op me horloge om te kijken hoe laat het is. Het is kwart voor twaalf. Puck moet zometeen komen. We hadden met ze alle (Lara manon Puck en ik) afgesproken dat we vandaag naar de stad zouden gaan om de laatste dingetjes te kopen voor onze vakantie. Ik hoor de bel beneden gaan. Dat zal Puck vast zijn ik check mezelf snel in de spiegel en ren dan naar beneden. Ik doe de deur open en zie Puck staan 'heb je zin in Stad?' vraagt Puck. Ik begin hevig te knikken en zeg 'zeker weten dat ik der zin in heb!' 'stap in de auto we moeten Lara nog ophalen.' Zegt Puck en loopt richting de auto. Ik pak snel me jas en me tas en loop dan ook richting de auto. Ik doe de auto deur open en stap dan achterin. Manon zit al voorin naast Puck. Manon was eerst mijn allerbeste vriendin we waren erg close en deden alles samen. Toen puck een jaar geleden naar amsterdam verhuisde veranderde alles. Manon ging steeds vaker met puck om dan met mij. In het begin deed het best pijn dat ze me zo liet zitten. Maar ik raakte er gewend aan. Ik miste het wel, maar wat kon ik er aan doen? Niks. Alleen maar toelaten gelukkig kwam lara een half jaar geleden naar Amsterdam. Ik ging vaak met lara dingen doen maar het was niet het zelfde. Ondertussen waren we al bij Lara's huis aan gekomen. Puck stapte uit om Lara optehalen. Manon draaide zich naar mij toe en zei: 'Dit is zoo cool. Ik kan het niet geloven we gaan eindelijk zonder ouders op vakantie. Alleen ga ik Thomas wel missen.... ' manon stopte met der zin toen Puck weer instapte en niet veel later stapte Lara in. Puck starte de auto en we reden weg. Thomas is het vriendje van manon. Ze kent hem via haar vader. Het is namelijk de zoon van haar vaders baas. Ze hadden nu al 8 maanden ofzo. Ze zijn erg close samen. Ik kijk een beetje verveeld uit het raam en luisterde naar de radio. Zachtjes neurie ik mee met de radio.
Misschieen tips?
- Home
- Forum
- Story problemen
- Zouden jullie dit gaan lezen?
Zouden jullie dit gaan lezen? - Story problemen
-
15 aug 2011 - 13:1115 aug 2011 - 13:20
Reactie's?
15 aug 2011 - 13:22Oke, mijn tip:
Geen 'der' als in 'haar' en 'me' als in 'mijn' gebruiken. Is echt uit den boze bij verhalen, staat ongelofelijk onverzorgd, alsof de schrijver uit haast schrijft en niet uit passie.No growth of the heart is ever a waste
15 aug 2011 - 13:23Ik denk dat war meer gebruik van witregels, alinea's, komma's, etc, het makelijker zou maken om te lezen.
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
15 aug 2011 - 13:33Escritura schreef:
Ik denk dat war meer gebruik van witregels, alinea's, komma's, etc, het makelijker zou maken om te lezen.
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.Ex astris, sciencia
15 aug 2011 - 13:34C18 schreef:
Oke, mijn tip:
Geen 'der' als in 'haar' en 'me' als in 'mijn' gebruiken. Is echt uit den boze bij verhalen, staat ongelofelijk onverzorgd, alsof de schrijver uit haast schrijft en niet uit passie.
Ik denk dat war meer gebruik van witregels, alinea's, komma's, etc, het makelijker zou maken om te lezen.
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
15 aug 2011 - 13:36Escritura schreef:
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.
Precies
En de code's met dat face=arial enzo. goed gebruiken, nu staat dat er gewoon en is er niks veranderd aan het lettertype.
Ooh, en het is ook handig als je de juiste tijd gebruikt en niet alles door elkaar, want eerst is het tegenwoordige tijd en daarna wordt het ineens verleden tijdThe way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
15 aug 2011 - 13:37SecretRose schreef:
(...)
Precies
En de code's met dat face=arial enzo. goed gebruiken, nu staat dat er gewoon en is er niks veranderd aan het lettertype.
Ooh, en het is ook handig als je de juiste tijd gebruikt en niet alles door elkaar, want eerst is het tegenwoordige tijd en daarna wordt het ineens verleden tijd
Ja, dat ook. Alles bij elkaar vind ik dit stukje eigenlijk best wel slecht geschreven, niet lullig bedoeld.Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
15 aug 2011 - 13:58Escritura schreef:
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.None but ourselves can free our minds.
15 aug 2011 - 13:58Escritura schreef:
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
15 aug 2011 - 14:10C18 schreef:
Oke, mijn tip:
Geen 'der' als in 'haar' en 'me' als in 'mijn' gebruiken. Is echt uit den boze bij verhalen, staat ongelofelijk onverzorgd, alsof de schrijver uit haast schrijft en niet uit passie.
Escritura schreef:
Mensen zien nu een grote lap tekst en denken: Ga ik niet aan beginnen.comfort in c h a o s