• Een applaus voor xEgostyle

    Want haar idee is gewonne!!!!

    ik heb geen idee...

    Uhh, deze heb ik ook gezegt bij iemand anders ;
    Tom rijd een meisje aan en ze raakt in een coma. Uit schuldgevoelens gaat hij haar bezoeken, meer en meer. Uiteindelijk ontdenkt hij dat hij verliefd is geworden op haar. Maar wat gebeurt er als ze nooit meer wakker wordt?
    Ik weet dat het een slecht idee is x]


    What's wrong whit loving someone?

    Uhmm Je kan over iemand een dagboek schrijven!!

    off..,,
    Dat er een meisje is die aangereden wordt door de auto van tokiohotel en dat hun bij haar op visite komen in t zieken huis en en dat ze later dan heel veel met elkaar omgaan ofzeuu?

    <3

    OMG whaaa beetje hetzelfde als Ipod :P weirdd

    Een meisje verhuisd van Engeland naar Duitsland. Ze komt naast Bill en Tom te wonen maar ze weet niet wie ze zijn. Ze word bevriend met hen en Bill en het meisje krijgen een relatie. De dag dat Bill op tour vertrekt maakt ze bekent dat ze zwanger is maar het is niet van Bill. (endanverder)

    Uhh, deze heb ik ook gezegt bij iemand anders ;
    Tom rijd een meisje aan en ze raakt in een coma. Uit schuldgevoelens gaat hij haar bezoeken, meer en meer. Uiteindelijk ontdenkt hij dat hij verliefd is geworden op haar. Maar wat gebeurt er als ze nooit meer wakker wordt?
    Ik weet dat het een slecht idee is x]


    Nej het is mooi, maareuh, ik zou liever iets met Bill hebben, maar ik kan het wel gebruiken voor een 2de verhaal ^^

    Een meisje verhuisd van Engeland naar Duitsland. Ze komt naast Bill en Tom te wonen maar ze weet niet wie ze zijn. Ze word bevriend met hen en Bill en het meisje krijgen een relatie. De dag dat Bill op tour vertrekt maakt ze bekent dat ze zwanger is maar het is niet van Bill. (endanverder)


    Hmmm dies mooi maar het zou wel jammer zijn als het niet van Bill is... mag ik het aanpassen??

    (...)

    Hmmm dies mooi maar het zou wel jammer zijn als het niet van Bill is... mag ik het aanpassen??

    Ja hoor tuurlijk maakt mij niets uit! x'D

    (...)
    Ja hoor tuurlijk maakt mij niets uit! x'D


    Thnx die gaak neme.. ^^

    [/proud]

    Even om te zeggen ik ben nu terug op dit acount. Ik bn xEgostyle x'D


    *He's the one.

    Even om te zeggen ik ben nu terug op dit acount. Ik bn xEgostyle x'D

    AHH owja dit is mijn account ^^


    ChachaCore

    Coel x'D

    nauwja xEgostyle is van mij en Ivy.x3


    *He's the one.