Echt hoor. Ik kom net mijn bed uit gerold (ik heb vakantie en had zin om uit te slapen. Mijn ouders doen dat ook wel eens). Loop ik de trap af, staat mijn zus recht voor de doorgang. Ze zei hoi en bleef daar gewoon staan. Ik kon er nog wel door, maar met veel moeite dus ik vroeg of ze aan de kant wilde gaan. Word ze opeens vet boos op me en begint ze te zeggen dat ik er makkelijk doorkan 0.0
Vervolgens kom ik beneden en zegt mijn moeder; 'Ga je eerst maar aankleden. Ik heb geen zin in dat je nog uren beneden zit!'
Ik had gewoon honger, dus wilde ik wat eten 0.0
Maar ik ging dus weer naar boven, krijst mijn zus; 'Ik ga eerst in de badkamer!'
En nu staat ze dus onder de douche en kan ik me dus niet aankleden en ook mijn honger niet stillen met een broodje. Ik heb op mijn kamer alleen maar snoep en chocolade die ik voor mijn verjaardag heb gekregen en dat helpt niet echt.
Okee, en nu komt mijn moeder boven. Begint ze eerst te zeuren omdat ik boos kijk en vervolgens wilt ze me een klap geven, omdat ik een vestje uit haar handen pak, omdat die altijd in de kast hangt en ze begon hem op te vouwen.
Sorry, dit wilde ik even kwijt. Heeft iemand ook wel eens het gevoel dat iedereen opeens kattig tegen je doet, terwijl je niks misdaan hebt?
[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 11:10 ]
Happy Birthday my Potter!