• Hallo :)

    Ik heb een story gemaakt over een lesbische liefde en hier heb je al de inleiding en de link als het je wat lijkt ;)

    Inleiding: Morgan is een meisje van 16 jaar en ze is lesbisch. Ze weet het al erg lang maar is nu pas helemaal opengebloeid in 'het wereltje der holebi's'. Op een avond gaat ze uit met haar vriendinnen. In een hoekje van de discotheek staat een mysterieus meisje. Ze heeft de mooiste ogen die ze ooit gezien heeft. Morgan voelt dan ook meteen een kriebel in haar buik.

    http://www.quizlet.nl/stories/60046/the-girl-who-makes-my-heart-beat-is-you/

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik ben geen lesbie of bi, maar ik wil je verhaal wel graag lezen :D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Scherzinger schreef:
    Ik ben geen lesbie of bi, maar ik wil je verhaal wel graag lezen :D


    :D cool, merci


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ben geen lesbische, of bi, maar ik wil je verhaal wel lezen. :)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    JERKEN schreef:
    Ben geen lesbische, of bi, maar ik wil je verhaal wel lezen. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    UP.
    Dit soort verhalen zijn vet. Lekker controversieel, want hoe 'tolerant' we ook denken te zijn, dat valt behoorlijk tegen in real. Ben helaas zelf niet in de stemming om te lezen/schrijven/ed, maar zie dit als een upje :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had ooit ook een verhaal over een lesbische meid. :'D
    Maar dat heb ik -net als al mijn andere verhalen- opgegeven, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben bisexueel, maar ik ben niet in een leesbui. toch moeten mensen zulke dingen vaker lezen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MALFOYHEAD schreef:
    Ben geen lesbische, of bi, maar ik wil je verhaal wel lezen. :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Escritura schreef:
    Ik ben bisexueel, maar ik ben niet in een leesbui. toch moeten mensen zulke dingen vaker lezen


    Ja, klopt. Wie zegt dat als je niet lesbisch of bi bent, je dan geen homoseksuele verhalen kunt lezen en/of schrijven?

    Ben zelf hetero maar ik zou hem wel willen lezen (':


    Not all those who wander are lost.