• Dat ik mijn taak niet helemaal op het laats in de vakantie zou maken

    TIS ME NIET GELUKT!!!(yeah)

    Oke bestwel kut want het is super veel werk en ik krijg dat nooit meer af krijg, (beetje drama :$)

    Ik ben dus zwak in engels en ik zou over gaan naar havo 4 als ik die taak zou maken, dat zijn 24 opgaves met super veel zinnen die ik dan moet vertalen en de grammatica moet verbeteren enzo

    Wie stelt ook zo vaak school dingen uit ?? :$ Of ben ik de enige :X

    Oke ik ga nu offline en adviezen opvolgen, dus ik ga nu mijn taak proberen af te krijgen, Thankyou

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:48 ]

    Ik ook, maar ik begin wel zo vroeg dat ik het nog wel op tijd af krijg.
    Maar hup, aan het werk dan! Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik :Y)

    Voor school heb ik een taak voor wiskunde, en ik weet nu al dat ik hem 3 dagen van te voren ga maken.


    I am an idiot, I move.

    Ik eigenlijk niet. Ik heb het principe: hoe sneller ik dat gedaan heb, hoe sneller ik iets anders kan doen.

    Ik doe het altijd op het laatste moment
    Soms best wel vaak leer ik helemaal niet voor een toets dan kijk ik het gewoon 's morgens na :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Non-stop doorwerken gewoon, ik maak alles in mijn bed bijna haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Flawless schreef:
    Ik eigenlijk niet. Ik heb het principe: hoe sneller ik dat gedaan heb, hoe sneller ik iets anders kan doen.


    Ja dat dacht ik dus ook 1 maand geleden, maar het lukt me gewoon niet om me een dagje te kunnen concentreren zodat ik het af heb, maar dat heb ik altijd en met alles :$

    Stuur je huiswerk door naar mij! Ik heb niets te doen :)

    I'm not kidding.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Taize schreef:
    Ik ook, maar ik begin wel zo vroeg dat ik het nog wel op tijd af krijg.
    Maar hup, aan het werk dan! Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.


    All was well.

    Haha, wat goed van je! Ik vind het beginnen aan iets altijd zo verschrikkelijk, maar als je eenmaal begonnen bent, valt het meestal wel reuze mee. Zet wat goede achtergrondmuziek op en de tijd vliegt alsof het niets is. Dat gezegd hebbende, stel ik dingen per definitie uit tot soms wel de ochtend van tevoren. Je bent een harde werker of je bent het niet, zal ik maar zeggen. (nerd)

    Ik niet, maar dat komt ook omdat ik zo snel mogelijk klaar wil zijn me mijn studie zodat ik snel aan het werk kan.
    Ik begin zo vroeg mogelijk.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja dat dacht ik dus ook 1 maand geleden, maar het lukt me gewoon niet om me een dagje te kunnen concentreren zodat ik het af heb, maar dat heb ik altijd en met alles :$


    Elke dag dan zo 1 blad ofzo? Geen idee,zo zou ik het doen,maar als je moeilijker hebt met concentreren snap ik het ergens wel.

    hahah ik stel altijd alles uit vooral werkstukken xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    grapefruit schreef:
    Stuur je huiswerk door naar mij! Ik heb niets te doen :)

    I'm not kidding.


    Het staat allemaal op papier in een heel boekwerk en dus niet op de pc -.-' en ik ga niet alles overtikken :$ Luiheid hier (A)

    Nou dan ga k daar straks wel even mee verder want ik ben bij opdracht 7 :$ heb ik 1,5 maand over gedaan zegmaar xd

    Ooit van een scanner gehoord? (nerd)
    Haha, maar nee, ik vind dat je het wel zelf moet proberen in plaats van het werk uitbesteden aan anderen, want het doel van de opdracht is toch wel dat je er zelf van leert en dat kost wat tijd en inzet, maar daar heb je het meeste plezier van. En dat zeg ik nu, terwijl je niet eens om hulp vroeg, maar het gewoon kreeg aangeboden. (lol)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:31 ]

    I plead guilty


    "I shut my eyes in order to see.'