• Eey, geef jullie pin! De mijne is: 26E8A676

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik ben niet rijk genoeg om zo'n hippe mobiel te kopen, maar je mag wel mijn andere pin hebben: 3467

    Ik denk niet dat ik me pin hier in dit forum zet,Ik heb geen idee wie je bent dus.
    Sorry.

    x,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Zet gewoon neer! Dan kunnen we gezellig praten (A)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Everlast schreef:
    Zet gewoon neer! Dan kunnen we gezellig praten (A)


    Dan wil ik eerst weten wie je ben hahaha.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kip of het ei?

    Rogue schreef:
    (...)

    Dan wil ik eerst weten wie je ben hahaha.

    Nou, ik ben Sanne en ik woon in Heerlen. Ik ben 14 jaar en hou van alles wat leuk is. Zo goed?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Rogue schreef:
    Ik denk niet dat ik me pin hier in dit forum zet,Ik heb geen idee wie je bent dus.
    Sorry.

    x,


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    aquarium

    Er is al zo'n topic.


    -

    Genius schreef:
    Er is al zo'n topic.

    Waar?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Everlast schreef:
    (...)
    Nou, ik ben Sanne en ik woon in Heerlen. Ik ben 14 jaar en hou van alles wat leuk is. Zo goed?


    Na zo'n reactie zou ik nog steeds niet mijn BB pin neerzetten... -maar kheb geen BB-


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    (...)

    Na zo'n reactie zou ik nog steeds niet mijn BB pin neerzetten... -maar kheb geen BB-


    Nee idd xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Everlast schreef:
    (...)
    Waar?

    Weet ik veel, ergens op het forum.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:00 ]


    -

    Charleston schreef:
    (...)

    Na zo'n reactie zou ik nog steeds niet mijn BB pin neerzetten... -maar kheb geen BB-

    echt hea XD
    iemand die mijn bb pin wil moet ik wel langer kennen dan vijf minuten.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.