• kijk dat je rollen zoekt en dat je wilt weten of je idee goed is dat snap ik best.
    maar open daar niet 3 topics over o.O
    of als je een rollen topic maakt en nog een voor de uitslag o.O

    kijk als je er nouw gwn 1je maakt:Y)
    en daar zet je dn in:
    1. of het idee goed is
    2. rollen
    3. uitslag rollen
    4. wnr de volgende is

    ik wordt dr ook gek vn o.O

    en ga nu niet zeuren this mijn mening en die mag ik lkkr houde :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Woah, dat is eh ... lang, maar krachtig. Ik ben het helemaal met je eens, dus mensen: doe er verdomme wat aan!


    History is not hatred.

    Woah, dat is eh ... lang, maar krachtig. Ik ben het helemaal met je eens, dus mensen: doe er verdomme wat aan!


    jeej ik heb gelijk:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    is zei de enige die het met me eens is?(huil)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben het ook met je eens!

    Ik ook.

    ik ben het met je eens!!

    De meeste worden er niet goed van. Maar ik denk niet dat het iets helpt...


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ohgod ik ben het zoooo met je eens!
    Ik wordt echt helemaal gek vn al die topics!


    Mew <3

    Agree =o de meeste topics hiero gaan alleen nog maar over rollen en dan gaan ze daarna vaak niet verder met de serie na het proloog/eerste deel, that is sick ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DUS MENSE MAAR 1 TOPIC MAKE VOOR JE QUIZ =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mmja, ik heb zo'n topic, maar ik heb 2 van die topics, want het vorige topic is van een vorige account, en waarschijnelijk verwijderd, dus vast niet meer te vinden, telt dat ook mee..
    ?
    Verder ben ik het met je eens! Er zijn like 5 topics voor 1 serie-rollen dinges geval...

    :Y)

    Mee eens! :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Jah en sommige hebben om de twee dagen nieuwe rollen nodig:|:| Kunnen ze niet gewoon hun twee weken of zo op een serie focussen en dat idee gewoon in word op schrijven of zo


    Live life limitless.

    Jah en sommige hebben om de twee dagen nieuwe rollen nodig:|:| Kunnen ze niet gewoon hun twee weken of zo op een serie focussen en dat idee gewoon in word op schrijven of zo
    idd >< want zodra ze een nieuw idee hebben gaan ze daaraan werken en dan komt het vorige idee niet verder dan het proloog waar meestal de mensen worden 'voorgestelt' ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mee eens, AngelXWings ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "