• Ik krijg al kippenvel bij het denken aan de naam, maar wie weet het echte verhaal over Mary Worth oftewel Bloody Mary. Want ze zeggen wel op Wikipedia hoe je haar moet 'oproepen' wat ik niet eens zou durven en er staan verschillende verhalen, maar ik wil dus de echte weten. Sorry ik weet niet waarom ik opeens geïntreseerd ben in Bloody Mary. Ik weet alleen maar dat het een slechte geest is en de film heb ik gezien maar ik heb niks onthouden.

    Alvast Bedankt

    Xoxo Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.

    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.

    Internet :X
    Weet niet zeker of je zoiets bedoeld, er zijn ook verhalen van bloody Mary als je haar oproept, net zoals in die film.
    xx.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 12:51 ]

    Er zijn heel erg veel verhalen over bloody mary.
    als je op internet gaat zoeken dan vind je wel
    zo 5 verschillende verhalen over bloody mary.
    wat het echte verhaal is durf ik niet te zeggen sorry.

    Gebruik even de zoekfunctie. Er zijn hier al heel veel topics over geweest en daarin staan echt heel veel verschillende verhalen over haar. Er is niet één verhaal, omdat ze niet bestaat en alles dus verzonnen is. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat geloof je toch niet werkelijk? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Smeyalata schreef:
    Er zijn heel erg veel verhalen over bloody mary.
    als je op internet gaat zoeken dan vind je wel
    zo 5 verschillende verhalen over bloody mary.
    wat het echte verhaal is durf ik niet te zeggen sorry.






    Geeft niks


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik geloof in veel maar Bloody Mary kan niet naar je toekomen door 3x Bloody Mary te zeggen terwijl je om 12u naar je spiegel kijkt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Romanian schreef:
    Dat geloof je toch niet werkelijk? (cat)