• Naam: Alysha Maurmar
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Limburg
    Kort iets over mezelf: Not much to tell , I guess ! Ik heb teveel fantasie , ik kijk officeel te veel films en series en als er weer eens niks op tv is National Geographic dienatuurkundige achtige programma's zijn best leuk , haha ! Er is bijna geen TV of film die ik niet ken , en ik hou van Horror en ik vind bloed cool ! I'm like a big fan of Harry Potter and Lord of the Rings and Pirates of the Caribbean and Star wars is also cool ,haha ! Ik ben pas geleden in disney geweest , en ik heb me zo'n laserzwaard gekocht ,Voor als iemand inbreekt en mijn killer hond bij mijn oma is. Miss is iemand wel dom genoeg om erin te trappen.en zo'n munt van dat vervloekte goud aan een ketting ( Uit eerste POTC film). En ik ben er blij mee , hahah ! En ik hield heel erg van alchol zuipen , en vooral alles in een keer achterover gooien . Maar ik was een x te dronken en toen ben ik met hakken aan alleen naar huis gefiets en toen viel ik en was er veel bloed en vreemde mensen hebben me naar huis gebracht ! En ik voelde geen pijn en wist dus nog niet eens meer waar ik gevallen was. Hahah dus nu doe ik het suuuuper rustig aan ! En ik heb groote liefde voor Gossip girl en Pretty Little lairs en the big bang theory ! Mijn fav. boeken tot nu toe zijn zeker de 2 boekenreeksen van Darren shan! En Stephen king is ook awsome!Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik nog nooit een verhaal echt heb afgerond. Ik krijg meestal ineens inspiratie voor iets anders en dan begin ik een nieuwe story en verwaarloos ik de anderen. En nog vele anderen waar ik nu ff niet op kan komen. En ik ben enorm lui , ik krijg elke dag te horen dat ik lui ben en te lax ofzoiets! En dit is vast en zeker wel genoeg om over mij te weten toch? haha !

    Nieuwste Lopende verhalen !


    Lying Little Wizards
    The four horsemen of Slaughter |HP
    Rebels don't care , do they? [DM]
    Hogwarts gone mad

    Verhalen waar ik waarschijnlijk niet mee verderga en die oud zijn. Dus mijn schrijven/Grammar was Slecht! haha


    True confessions - DM
    Just kicked out of hell,revenge time![DM]
    -Anime

    The illusion of life,capitivity
    Your the reason why[OHSHC]
    I'm in love with all the uchiha's
    Akatsuki are just perverts
    No fears[Naruto]
    Addicted to [Naruto]


    Ik heb ook nog meerdere geinactiveert , omdat ze het niet waard waren om online te blijven! # FAIL

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:38 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.