Ze is een keer naakt voor de webcam gekomen en doet ook shoots voor die vieze bladen(N)
Nee.
Toen ze nog niet beroemd was en voor ze een relatie kreeg met zac. Had ze een vriendje. -De foute jongen je kent het wel-. Deze vroeg haar om naakstfotos. Die heeft ze toen gestuurd en meneer eikel heeft die jaren later op het internet gezet. En ja ze heeft 1 keer ene shoot gedaan voor een mannenblad...
Miley cyrus en justin bieber.......
en veel nederlandse zangers. bijvoorbeeld iemand die het liedje van andre hazes over doet. oooohh die vindt ik zo afgrijselijk niet dat ik andre hazes zo goed vindt maar toch en zo heb ik er nog meer !
Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3
De meeste Nederlandse zangers en zangeressen, Demi Lovato, Miley Cyrus, Selena Gomez, Justin Bieber, Rebecca Black, Eminem, Lindsey Lohan, Kesha, de nieuwe Lady Gaga, Taylor Swift, Pitbull...
Tortuga schreef:
Eigenlijk al die typjes die zichzelf "zanger" of "zangeres" noemen maar live geen enkele zuivere toon uit kunnen slaan. Katy Perry is zo'n mooi voorbeeld daarvan
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."