• Ik kan het lied welk duizende keren luisteren, maar nog altijd staan de tranen in mijn ogen. Ik snap niet waarom mensen dat doen? Ik snap niet waarom sommige mensen zo onuitstaanbaar kunnen zijn? Ik snap niet waarom sommige mensen zo ondankbaar zijn?
    En bovenal, ik snap niet waarom niemand zijn bek open durft te trekken! Je staat er bij, je kunt iets doen. Op z'n minst ren je weg en bel je op een afstandje de politie? Is dat alles nou zó moeilijk? Echt ik snap deze hele fucking klote-wereld niet!

    En ja, ik wéét hoe het is om iemand getrapt te zien worden. Maar ik vind het raar, dat ík wel mijn bek open durf tet trekken tegen een groep die vele malen groter en ouder is dan mij, als hun iemand een mep geven. Kan iemand mij dat godverdomme uitleggen?!


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    Ik heb precies hetzelfde als jij.

    Dan mogen ze mij ook doodslaan.

    Ben ik temmiste gestorven als een held.


    Smile and live.

    Dit moet ik ff zeggen; ik heb dat meisje keer live horen zingen. en echt :$ vond het niet om aan te horen :$


    Maar verder hou ik van dit liedje <33 vooral het einde met die lichtjes enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Leg jij mij dan maar eens uit, hoe het komt dat sommige mensen wél hun bek open trekken?

    Omdat we ondanks ons egoïsme ook kuddedieren zijn, en bij sommige werkt het "kuddedieren instinct" sterker dan het "ik red me zelf eerst instinct". Sommige hebben ook meer durf en sommige kunnen beter hun instinct onderdrukken, sommige staan verder van het instinct af. Of ze hebben meer groeps gevoel. Je kan het noemen zoals je wilt, het is puur natuur om niets te doen. Het is, of beter gezegd was, goed. Anders hadden we het nooit kunnen overleven.

    Jij denk nu als een mens, niet meer als dier. Om het even zo te zeggen. Bij dit soort situaties denken de meeste mensen als dier, omdat we dat eeuwen hebben gedaan en ons dat eeuwen heeft beschermt. Daar kunnen de meeste van ons niks aan doen en je moet er niet boos om worden. het zijn grote worden die je zegt, en de meeste van ons zulle die ook zeggen en het menen en toch niets doen, omdat ze eerst zichzelf beschermen. Het is niet slecht wat ze doen, het is alleen niet zo goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fellatio schreef:
    Dit moet ik ff zeggen; ik heb dat meisje keer live horen zingen. en echt :$ vond het niet om aan te horen :$


    Maar verder hou ik van dit liedje <33 vooral het einde met die lichtjes enzo

    Weet ik lief, had je mij al eens op MSN vertelt :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Weet ik lief, had je mij al eens op MSN vertelt :3



    Was jij dat ? dat we opeens allemaal liedjes van hun gingen luisteren ? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Omdat we ondanks ons egoïsme ook kuddedieren zijn, en bij sommige werkt het "kuddedieren instinct" sterker dan het "ik red me zelf eerst instinct". Sommige hebben ook meer durf en sommige kunnen beter hun instinct onderdrukken, sommige staan verder van het instinct af. Of ze hebben meer groeps gevoel. Je kan het noemen zoals je wilt, het is puur natuur om niets te doen. Het is, of beter gezegd was, goed. Anders hadden we het nooit kunnen overleven.

    Jij denk nu als een mens, niet meer als dier. Om het even zo te zeggen. Bij dit soort situaties denken de meeste mensen als dier, omdat we dat eeuwen hebben gedaan en ons dat eeuwen heeft beschermt. Daar kunnen de meeste van ons niks aan doen en je moet er niet boos om worden. het zijn grote worden die je zegt, en de meeste van ons zulle die ook zeggen en het menen en toch niets doen, omdat ze eerst zichzelf beschermen. Het is niet slecht wat ze doen, het is alleen niet zo goed.

    Weet je, als je dingen zo gaat bekijken. Kun je mensen níks meer kwalijk nemen.
    Vreemdgaan komt namelijk óók door een stofje, of ja dat stofje maakt je 'trouw' aan iemand minder. Plus, de kick die het vreemdgaan opleverd kan verslavend zijn. Maar als jouw vriendje plots met een ander het bed in zou duiken, dat zou je hem toch ook kwalijk nemen? Als ik jou dat dan zou vertellen zou jij toch ook denken van 'Ja, rot toch op!'
    We zijn wie we zijn door ons instinct, door de stofjes die ons lichaam aanmaakt. Al onze acties zijn op die dingen gebaseerd.


    Let it come and let it be

    Fellatio schreef:
    (...)


    Was jij dat ? dat we opeens allemaal liedjes van hun gingen luisteren ? XD

    Ja, dat was ik :3


    Let it come and let it be

    We waren eens uit met een groep vrienden. 1 daarvan is homo.

    Dus toen gingen een paar turken heel dom doen tegen hem. Wij negeerden het maar op een gegeven moment gaf 1 van hun hem een douw. Nou je had het moeten zien. Net een kudde wolven. 1 nachtje in de cel maar ach dat was het waard. Anders hadden ze hem helemaal kapot getrapt.

    Hale schreef:
    We waren eens uit met een groep vrienden. 1 daarvan is homo.

    Dus toen gingen een paar turken heel dom doen tegen hem. Wij negeerden het maar op een gegeven moment gaf 1 van hun hem een douw. Nou je had het moeten zien. Net een kudde wolven. 1 nachtje in de cel maar ach dat was het waard. Anders hadden ze hem helemaal kapot getrapt.

    Precies, uiteindelijk willen we zélf ook gered worden. Maar als je dat voor een ander niet zou doen, waarom zouden anderen het dan wel voor jou moeten doen?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Weet je, als je dingen zo gaat bekijken. Kun je mensen níks meer kwalijk nemen.
    Vreemdgaan komt namelijk óók door een stofje, of ja dat stofje maakt je 'trouw' aan iemand minder. Plus, de kick die het vreemdgaan opleverd kan verslavend zijn. Maar als jouw vriendje plots met een ander het bed in zou duiken, dat zou je hem toch ook kwalijk nemen? Als ik jou dat dan zou vertellen zou jij toch ook denken van 'Ja, rot toch op!'
    We zijn wie we zijn door ons instinct, door de stofjes die ons lichaam aanmaakt. Al onze acties zijn op die dingen gebaseerd.

    Nee dat is niet zo, je moet het in perspectief zien.
    Ons overlevingsinstinct is het sterkte en belangrijkste instinct dat we hadden. We kunnen dat meestal gewoonweg niet onderdrukken. Vreemdgaan e.d. kunnen we wel onderdrukken omdat ons leven daar niet van afhangt en we daardoor hebben we niet zo lang overleefd. Ons instinct is niet zomaar een stofje, dat is veel meer. Ik kan het je niet uitleggen, omdat ik het meeste zelf niet ken of begrijp. Maar het is wel de reden. Jij vraagt waarom, ik geef antwoord. Dan moet je niet boos worden omdat het je antwoord je niet aan staat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen zijn beesten en zoals al genoemd is het instinct om zelf buiten gevaar te blijven. Dit is een natuurlijk verschijnsel. Dat maakt het niet minder erg, natuurlijk, maar het gedrag van die mensen is wel 'normaal'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Nee dat is niet zo, je moet het in perspectief zien.
    Ons overlevingsinstinct is het sterkte en belangrijkste instinct dat we hadden. We kunnen dat meestal gewoonweg niet onderdrukken. Vreemdgaan e.d. kunnen we wel onderdrukken omdat ons leven daar niet van afhangt en we daardoor hebben we niet zo lang overleefd. Ons instinct is niet zomaar een stofje, dat is veel meer. Ik kan het je niet uitleggen, omdat ik het meeste zelf niet ken of begrijp. Maar het is wel de reden. Jij vraagt waarom, ik geef antwoord. Dan moet je niet boos worden omdat het je antwoord je niet aan staat.

    Vreemdgaan ligt weldegelijk in ons instinct. Het instinct om onszelf zo snel en vaak mogelijk voort te planten.
    Ik ben niet boos, maar vind het antwoord gewoon niet kloppen, het geheel klopt, maar er zitten gaten in. We worden allemaal geboren met eigenschappen, een bepaalde hoeveelheid stofjes en een bepaalde hoeveelheid instincten en ook de sterkte daarvan. Al die dingen samen bepalen ven te voren al hoe we zullen zijn, de reacties van anderen zorgen weer voor nieuwe reacties van onszelf. Je zou uiteindelijk kunnen stellen dat we zelf níéts in de hand hebben. Wat wil zeggen dat we alles van elkaar maar moeten accepteren? We moeten consequent zijn.


    Let it come and let it be

    Soundeffect schreef:
    Mensen zijn beesten en zoals al genoemd is het instinct om zelf buiten gevaar te blijven. Dit is een natuurlijk verschijnsel. Dat maakt het niet minder erg, natuurlijk, maar het gedrag van die mensen is wel 'normaal'.

    Precies, het mag dan wel hun instinct zijn, maar het is nog steeds erg. Zoiets probeer ik al de hele tijd te zeggen, maar het kwam er maar niet uit (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:58 ]


    Let it come and let it be

    Als ik eerlijk moet zijn, ik denk dat ik dat ook niet zou doen voor een vreemde, ertussen komen. Wél voor iemand die ik graag zie, omdat ik het dan uit reflex zou doen. Maar angst speelt een grote rol bij zo van die gebeurtenissen, je gaat gewoon van het ergste uit.


    All was well.

    Sommige mensen maken andere mensen hun leve zegmaar kapot omdat ze zich vervelen. Bestaat daar een verklaring voor? Nee, ze zijn gewoon jong en hopeloos en de meeste beseffen het pas later of gewoon niet.


    All I have in life, is my imagniation.