• Nou ik log meestal nooit uit op Q.
    Alleen als ik op mijn site kom,ben ik uitgelogd?
    Dan moet ik weer inloggen en dan pak ik de góede inlognaam en het góede wachtwoord. Alleen er staat dan een foutmelding maar kan dan wel gewoon op Q. Echt super raar. Hebben jullie dit ook?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jep, dat heb ik ook. Maar vaak als je dan op het forum of iets anders klikt, ben je wel ingelogd. En anders moet je het nog eens proberen en staat er wel dat je bent ingelogd, al zie je dan nog aan de zijkant staan om je username etc in te vullen, dat is zo weg als je op het forum of iets anders klikt. Good luck!


    “Love is a contradiction.”

    Tuala schreef:
    Nee, ik blijf ook altijd ingelogd. En bij mij logt hij nooit uit. (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb dat wanneer ik er geen www. voor zet ik niet ingelogd ben, maar als ik gewoon www.quizlet.nl typ ben ik gelijk ingelogd. Misschien ligt het daar aan?


    As travars

    Ik log ook nooit uit. Al klik ik Q weg, sluit me laptop af enz.. En ik zet 'm weer aan, dan kom ik ook gewoon op het scherm en het lijkt alsof ik uitgelogd ben. Ik klik zelf automatisch op 'Forum', en dan ben ik opeens weer ingelogd :'D

    log ook nooit uit!!!!1

    Grimshaw schreef:
    Ik heb dat wanneer ik er geen www. voor zet ik niet ingelogd ben, maar als ik gewoon www.quizlet.nl typ ben ik gelijk ingelogd. Misschien ligt het daar aan?

    Oke zal eens proberen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tuala schreef:
    Nee, ik blijf ook altijd ingelogd. En bij mij logt hij nooit uit. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    O, geen last van, maar dat komt omdat mijn profielpagina mijn beginpagina is bij Q. Waarschijnlijk ligt het daaraan. Want toen ik mijn profielpagina nog niet had als beginpagina logte ik ook nooit uit. Je hoeft dan helemaal geen inlognaam en wachtwoord in te vullen, maar gewoon op Home te klikken, dan ben je gewoon al ingelogd. Of je doet gewoon je profielpagina als beginpagina als je internet opstart, heb je er helemaal geen last meer van.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful