• Vanaf 26 September ga ik voor het eerst naar de VUB. Ik ga 1ste jaar Bachlor in de Psychologie doen en ik vind het doodeng. Ik ben de enigste van mijn vrienden dat naar daar gaat en ik wilde vragen of iemand hier naar VUB gaat. Ik heb namelijk de vraag waar en hoe moet ik mijn cursussen halen, ik weet er is een soort cursusdienst maar moet je op voorhand bestellen of gewoon binnen stappen? Ik stress echt helemaal, net of ik terug naar het eerste leerjaar ga.


    Out of sight but not out of mind

    Bij ons (UGent) krijg je alle informatie de eerste dag of tijdens je inschrijving. Maar ik weet niet echt hoe dat bij de VUB zit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    26 september ben ik jarig (: Maar, ehm, nee, geen idee.

    Ik vermoed inderdaad ook dat je dat bij je inschrijving of op je eerste dag te horen krijgt =). Ze laten je niet helemaal in je eentje doen hoor, alles wordt nog wel uitgelegd dus geen zorgen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken iemand die Chemie studeert aan de VUB, ik wil het wel eens vragen. Ze doet wel Chemie, maar het principe zal wel hetzelfde zijn denk ik. Zelf ga ik naar UGent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je echt de 'enigste' van je vrienden bent, zal je denk ik wel door iedereen met open armen worden ontvangen, dus dat is absoluut geen enkel probleem..(nerd)

    Mijn broer zit al vier jaren (dacht ik) op de VUB. Als hij wakker is zal ik het eens vragen. Zijn er nog vragen waar je mee zit? Mijn broer zal het niet erg vinden om het te beantwoorden. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yay! Psychologie! Dat is echt zoooooooooooooooooo interessant :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Padalecki schreef:
    Mijn broer zit al vier jaren (dacht ik) op de VUB. Als hij wakker is zal ik het eens vragen. Zijn er nog vragen waar je mee zit? Mijn broer zal het niet erg vinden om het te beantwoorden. (:


    Dat zou wel nice zijn, nee eigenlijk niet. Ik wil gewoion weten waar ik mijn cursussen kan halen enzo.


    Out of sight but not out of mind