• Ja mensjes, morgen ga ik voor 1 week weg naar schiermonninkoog en dan bijna meteen nog een week weg met mijn vader naar Zeewolde.
    Op Schiermonninkoog ga ik op een kamp "Chillen op schier", betekent:
    Chillen, Zuipen, Feesten, Plezier hebben, Lol maken, Dood gaan van het lachen.
    Ik was er vorig jaar ook en het was toen ook vet chill.
    En in Zeewolde zit ik in een vakantiehuisje en gaan we surfen, zeilen, kanoen, zwemmen en nog veel meer.
    Ik ga het dus wel naar mijn plezier hebben, ga alleen Nikki wel heel erg missen ;(

    Nou dat was het weer van mij, hebben julli nog iets te vertellen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roswell schreef:
    (...)
    Haha so true! Being crazy Is Totally Awesome!

    I think almost everybody would agree ;D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 23:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I think most of the people would agree ;D

    Aliens will probably agree tooooooo ;D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 23:09 ]


    Forever.

    Roswell schreef:
    (...)
    Aliens will probably agree tooooooo ;D

    Which kind of aliens?
    TH Aliens or real aliens, anyway they both will agree ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Which kind of aliens?
    TH Aliens or real aliens, anyway they both will agree ;D

    From the galaxyyyyy. Like, from aboveee. - Ik ben melig. xd


    Forever.

    Roswell schreef:
    (...)
    From the galaxyyyyy. Like, from aboveee. - Ik ben melig. xd

    Ja nogal ;O Maar dat is niet erg. Das grappig (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja nogal ;O Maar dat is niet erg. Das grappig (bloos)

    Muhaha, Alien komen de aarde aanvallen. Wetenschappers hebben een planeet gevonden, die leefbaar is. Maar dan ook echt leefbaar, like de aarde! Maar de planeet is te ver weg om onderzoek te doen naar "menselijke" wezen. Als er echte aliens daar zijn, zullen ze vast heel slim zijn en weten dat wij weten dat er een leefbare planeet is en dan zullen ze ons komen vermorzelen. Of lief hebben... Who knows? ;D- Oké, het dus echt waar ya know.


    Forever.

    DesertSong schreef:
    Ik dacht dat dit weer een van die. 'Ik ga weg van quizlet' topics was. (krul)


    Smile and live.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aaawh juliatje toch. Niet zo beledigd zijn (bloos)
    Wil je een knuffel *O*

    Knuffel van mitchie.
    NEEEEEEEEE.
    Duidelijk?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Knuffel van mitchie.
    NEEEEEEEEE.
    Duidelijk?

    Niet, moooi :W Altijd leuk om jou te plagen ;D


    Roswell schreef:
    (...)
    Muhaha, Alien komen de aarde aanvallen. Wetenschappers hebben een planeet gevonden, die leefbaar is. Maar dan ook echt leefbaar, like de aarde! Maar de planeet is te ver weg om onderzoek te doen naar "menselijke" wezen. Als er echte aliens daar zijn, zullen ze vast heel slim zijn en weten dat wij weten dat er een leefbare planeet is en dan zullen ze ons komen vermorzelen. Of lief hebben... Who knows? ;D- Oké, het dus echt waar ya know.

    Oke, what the fuck heb jij gesnoven xD

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 23:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oke, what the fuck heb jij gesnoven xD

    Haha ik heb een avontuur beleefd, en ik vond het grappig. Dus ik ben hyper en melig en ik wil niet naar bed maar moet wel omdat ik morgen vroeg op moet. En eigenlijk omdat ik me ziek voel, moet ik wel slapen. - En mijn handen ruiken naar wierook maar ik heb nergens aan gezeten.. Volgens mij heb ik iets verkeerds gegeten ofzo? lmao

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 23:25 ]


    Forever.

    Roswell schreef:
    (...)
    Haha ik heb een avontuur beleefd, en ik vond het grappig. Dus ik ben hyper en melig en ik wil niet naar bed maar moet wel omdat ik morgen vroeg op moet. En eigenlijk omdat ik me ziek voel, moet ik wel slapen. - En mijn handen ruiken naar wierook maar ik heb nergens aan gezeten.. Volgens mij heb ik iets verkeerds gegeten ofzo? lmao

    Okeeey, Jolene het lijkt wel alsof je pados hebt gegeten. En niet zon klein beetje ook xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankjewel Syll ;D


    Graag gedaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En Mitchell is weg ;D
    Daaaaag (doeg)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ga je alleen Nikki missen? EN IK DAN MITCHIE


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Reduce schreef:
    Ga je alleen Nikki missen? EN IK DAN MITCHIE


    Sorry ik ben gewoon de leukste. :'D
    Heel veel plezier lieverd, ik mis jou ook al heel erg. Maar het is al de 13de. (bloos)


    Your make-up is terrible