Wat vinden julli eigenlijk van Miley Cyrus?
let me know!!
-
15 sep 2008 - 17:16Haai lekkereleipe kindjess<315 sep 2008 - 18:41
Haar liedjes zijn goed en de serie gaat wel
Maar haar persoonlijkheid doet me denken aan paris hilton die beweert dat ze zonder hulp van haar opa beroemd is geworden.15 sep 2008 - 18:45Ineens he
IK WIST HET GEWOON. Ze leert TH kennen, en direct haaat iedereen haar.
En lul niet dat jullie haar eerst niet mochten ofzo, want toen was ze nog helemaal niet interessant.
Mensen hoe laag.
Ik kén haar niet persoonlijk, dus ik kan haar ook niet haten!
Ik wist gewoon dat trieste mensen zo zouden reageren. Direkt of indirekt. Nou wachten op de eerste anti-fanhyve
Je hebt idd gelijk!!
Mensen , je kent haar niet eens persoonlijk , dus hoe kun je nu iemand haten die je niet eens goed kent!
Is mijn mening!You'll never dream alone. <3
15 sep 2008 - 18:46(...)
Je hebt idd gelijk!!
Mensen , je kent haar niet eens persoonlijk , dus hoe kun je nu iemand haten die je niet eens goed kent!
Is mijn mening!
OMG x) ik vind gewoon dat ze niet kan zingen en acteren
enn dat over Toho wist k nie eens omdat k bijna nie meer met TH bezig ben nu meer simple plan <3<315 sep 2008 - 18:47Ik haat haar niet, kmag haar gewoon niet.Zo komt ze op mij over op de tv enzo. En wat ze geflikt heeft met die halfnaaktfoto's en al die andere dingen vind ik dat echt ff iets te ver gaan. Kom op je bent 15/16 dan doe je nog niet zulke dingen. Ik haat haar niet en ik hou ook niet van d'r !!
People who are meant to be together always find each other in the end.
15 sep 2008 - 18:52Ik haat haar niet, kmag haar gewoon niet.Zo komt ze op mij over op de tv enzo. En wat ze geflikt heeft met die halfnaaktfoto's en al die andere dingen vind ik dat echt ff iets te ver gaan. Kom op je bent 15/16 dan doe je nog niet zulke dingen. Ik haat haar niet en ik hou ook niet van d'r !!
AMEN15 sep 2008 - 18:5315 sep 2008 - 19:0215 sep 2008 - 19:0915 sep 2008 - 19:11ik heb niks tegen dr ik houd alleen niet van hara mzueik.. maar veder is er niks mis het haar...
I'll never be good enough... You make me wanna die!
15 sep 2008 - 19:18Ineens he
En lul niet dat jullie haar eerst niet mochten ofzo, want toen was ze nog helemaal niet interessant.
Mensen hoe laag.
Ik wist gewoon dat trieste mensen zo zouden reageren. Direkt of indirekt. Nou wachten op de eerste anti-fanhyve
precies, eerst hoor je helemaal niks over die miley cyrus En nu ze met th is omgegaan Haat iedreen dr,
haten is wel een groot woord or Ö
Ik heb een hekel aan de muziek
maar niet zo zeer aan haarI solemny swear i am up to no good
15 sep 2008 - 19:19Ineens he
Mensen hoe laag.
precies, eerst hoor je helemaal niks over die miley cyrus En nu ze met th is omgegaan Haat iedreen dr,
haten is wel een groot woord or Ö
Ik heb een hekel aan der muziek
maar niet zo zeer aan haarI solemny swear i am up to no good
15 sep 2008 - 19:2015 sep 2008 - 19:33ik vind de meeste liedjes juist leuk, en de serie vind ik ook leuk..
Nvt
15 sep 2008 - 19:36ik haat die (6)bitch!denkt da ze kan acteren of zingen nzu!ma helemaal NI!!!
maja mijn mening!*all the hurt inside you've learned to hide so well*
15 sep 2008 - 19:36