• heey iedereen, ik zit al een tijdje te fantaseren over piercings en ik heb der een vraagje over. Hebben jullie piercings? Zoja, waar? En doet het pijn? Want ik wil namelijk heel graag en piercing maar ik weet nog niet waar en of het pijnlijk is of niet...danke schön
    x.(H)

    Ik mag het niet maar mijn vriendin heeft een tong,navel,neus, een in haar kraakbeen en ze krijgt een wenkbrauw piercing het doet alleen in het begin zeer daarna niet meer

    heey

    ik heb een navelpiercing en eentje aan de binnenkant van me oor
    en ik vond het niet pijnelijk alleen als het ontstoken is doet het pijn

    kus
    je moet maar zo denken wie mooi wilt zijn moet pijn lijden

    x

    hoiz

    'k heb een navelpiercing - doet echt geen zeer
    tong - doet geen zeer maar de eerste week is u tong wel 3x zo dik x'd

    lip: ja da was wel ff vrij pijnlijk als da gestoken werd, ma drna valt het goed mee ^^

    hoop daje der wa mee kan

    Greetzz


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik heb een helix (bovenin je oor)
    het is best vervelend want je kunt er dus niet op slapen, dus moet je altijd op je andere zij slapen (de eerste weken/maanden dan) ik heb hem nu zo een 2 maanden maar het doet nog steeds heel erg pijn als iemand het (perongeluk te hard) aanraakt enzo.. dus als het ontsteekt al helemaal
    maar ik denk ook dat het bij iedereen verschilt;)

    ik heb een helix (bovenin je oor)
    het is best vervelend want je kunt er dus niet op slapen, dus moet je altijd op je andere zij slapen (de eerste weken/maanden dan) ik heb hem nu zo een 2 maanden maar het doet nog steeds heel erg pijn als iemand het (perongeluk te hard) aanraakt enzo.. dus als het ontsteekt al helemaal
    maar ik denk ook dat het bij iedereen verschilt;)


    Ik heb die owk,
    Ma ik he daar ma een weekje last van gehad ;)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik heb een Helix ..
    Al zo'n half jaartje en ik heb er geen last meer van.
    Xx.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb er een in men neus, een in me rechter oorschelp, en 3in me rechter oor. En me linker oor vol, in totaal dus 7.
    En geen van alle vond ik pijnlijk ofzo.

    Ik wil er 1 door mijn lip.

    DOet dat pijn?

    ik heb een helix (bovenin je oor)
    het is best vervelend want je kunt er dus niet op slapen, dus moet je altijd op je andere zij slapen (de eerste weken/maanden dan) ik heb hem nu zo een 2 maanden maar het doet nog steeds heel erg pijn als iemand het (perongeluk te hard) aanraakt enzo.. dus als het ontsteekt al helemaal
    maar ik denk ook dat het bij iedereen verschilt;)


    dat heb ik ook! =O
    ik heb hem 12 september laten zetten en ik heb er sinds 31 oktober een ringetje in maar omg ik kan er nogsteeds niet op slapen en hij doet soms nog pijn...
    maar ik hoorde omdat het door je kraakbeen gaat het zowiezo extra gevoelig is ofzow...

    terwijl het zetten zelf helemaal geen pijn deed... maar dat knopje verwisselen voor een ringetje was wel pijnlijk bij mij :')


    dream, dare, fly!

    ik heb een door me helix
    En een neuspiercing

    Het deed allebei niet zo zeer om te laten zetten
    Maar de na-pijn Van die helix(bovenin je oor)
    deed wel zeer, k kon dr eerst een wek niet opslapen, maar daarna had ik nergens meer last van
    En neuspiercing heb ik net een week en heb nergens last van ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Lip, doe pijn als ze het late steke , maar die pijn duurt maar 5 seconde ofzo. Daarna hebt ge een beetje van een branderig gevoel. En van ontstekinge had ik geen last ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik heb er geen en ik hoef er ook geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb er een in me kin.
    en het deed niet heeel veel pyn aleen toen die naald erin ging de rest valt reuze mee.
    [vond ik ]

    ik heb in men wenkbrauw en dat viel ook wel mee... ik voelde wel een onaangename prik maar voor de rest viel het reuze mee het bloede wel wat enzow maar ik voelde er neit veel van


    A Noble was Born in Chaos