• Er was eens eens, in een ver betoverd land, een klein koningrijk. Rijk aan vrede, geluk, en romantische, oude tradities. Op de heuvel van het koningrijk lag het paleis. Er woonden slechts 2 mensen: de koning met zijn kleine dochter. Phillip Alwin Cutterigde was een aardige, charmante jongeman met een parel van een dochter. Faith Love kreeg alles wat haar hartje begeerde van haar vader, zonder verwaand of verwend te worden. Toch had de koning het gevoel dat Faith een moeder nodig had. Binnen een paar maanden hertrouwde hij met een rijke vrouw: Fayre, wat ironisch betekende ‘eerlijk’. Phillip was zo verblind met het idee van zijn dochter én zijn koningrijk geluk makken dat hij niet zag wat voor monster Fayre was. Fayre Antoinette Cutterigde was namelijk een gemeen, harteloos mens. Op Faith’s 10e verjaardag vermoordde Fayre de koning. Ze erfde al zijn geld, en bleef volmaakt gelukkig achter. Fayre had slechts een probleem over het hoofd gezien: Faith. In het testament stond duidelijk dat alle bezittingen van de koning behoorde tot prinses Faith Love Cutterigde áls ze 16 werdt. Naarmate de jaren voorbij slopen broedde Fayre op een plan. Het was zo briljant bedacht, vond ze zelf, dat Fayre haast niet kon gelóven dat ze het helemaal alleen had bedacht. Want Faith Love was een probleem, een insect, een parasiet. En Fayre Antoinette had een hekel aan ongedierte.

    Ja, het wordt gebaseerd op Cinderella! Maar ik heb dus een cover nodig.
    Het liefst een blondharig meisje, en dan erbij: Enchanted.
    Liefst een beetje sprookjesachtig. Laat je fantasie de vrije loop, haha.
    Supersupersuperbedankt! x

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 16:45 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    ik wil het wel proberen maar het is al lang geleden dat ik nog covers maakte en ik moet zo weg. Maar toch ga ik het proberen omdat het verhaal superleuk klinkt. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rebelicious schreef:
    ik wil het wel proberen maar het is al lang geleden dat ik nog covers maakte en ik moet zo weg. Maar toch ga ik het proberen omdat het verhaal superleuk klinkt. :Y)


    Bedankt!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.



    groter


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rebelicious schreef:



    groter


    Die is écht supermooi, supersuperbedankt! :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    ik ben nu ook ff aan het proberen eentje te maken,ik zet hem er op als hy klaar is

    Kan ik ook nog proberen? ^-^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.