• Ik had altijd een beste vriend. Maar er was altijd een probleem, we woonde een uur uit elkaar en voor kinderen van 10 jaar is dat best een eind. We hadden elkaar leren kennen op judokamp en na daar heb hem dan ook elk jaar gezien. Samen met nog twee andere kinderen. Met zijn vieren vormde we een vast groepje waar op een vreemde manier iedereen bij wilde horen. Dat is iets wat ik nu nog steeds niet begrijp maar goed, met die andere twee kinderen heb ik al meer dan een half jaar geen contact meer maar met die ene vriend nog wel. Totdat ons contact rond kerst weg viel. We spraken elkaar nooit meer. Rond April kregen we weer contact. Dat hadden we ongeveer drie maanden vol gehouden. Ongeveer eind Juni begin Juli viel ons contact stil. Ik was bang dat onze vriendschap weer kapot ging onder de lange afstand.
    Vandaag zat ik iets te bedenken voor mijn tweede naam voor msn. Uit eindelijk heb ik geplaatst:
    Er zijn mensen die van je houden, en er zijn mijn die je haten, that's life.

    En toen ik toe net mijn mail checkte bleek dat die vriend had gereageerd:
    ik bn er een die van je houdt
    xxxhvj

    Misschien is dit voor sommige van jullie niet zoveel speciaal's maar voor mij betekent dit best veel, gewoon omdat ik weet dat hij dat niet tegen iedereen zegt.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 12:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vida schreef:
    Ahw, da's lief ;D

    Mayfly schreef:
    Oh, dat herken ik. Ik heb zo'n langeafstandvriend een keer een mail gestuurd terwijl ik helemaal overstuur was over onze vriendschap. Ik was gewoon zo bang hem te verliezen en dat onze vriendschap over zou zijn. We hadden echt al een een paar maanden niet meer gesproken. En wat hij terugschreef:
    “Je bent me niet kwijt, ik ben er nog steeds. Ik vind het erg dapper van je dat je dit naar me hebt gestuurd. Ik geef heel veel om je. En ik wil nog steeds met je praten net zoals we dat maanden geleden deden.

    Ik hou van je,
    Robin”
    Gosh, die jongen is geweldig. Maar ik ben echt blij voor je. c:

    zo'n vriend wil ik ook (:


    Save me from myself.

    Ohio schreef:
    (...)
    zo'n vriend wil ik ook (:


    Hij is echt de meest grote softie ooit, maar hij is zó lief. Zo zie je maar weer, zulke jongens bestaan echt, haha (: Je komt heus wel een keer zo'n persoon tegen, misschien zelfs nog wel leuker. _O_


    wth.

    Uneventful schreef:
    Oh wat lief.


    You're beautiful.

    Dat is echt superlief van hem (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wow dat is echt vet lief :O Zelfs ik krijg er een brok van in mijn keel. Echt super! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awh dat is zoo lief. Echt heel lief =)

    Ik heb ook zoiets, mijn vriendje woont ergens in het zuiden van Nederland, en ik in het midden -.- bijna 2 uur rijden. Dat vind ik echt stom =(


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Cute:)

    Uneventful schreef:
    Oh wat lief.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    mijn vriendje woont nu op drie uur, en ja ik mag met de trein reizen, maar dat is echt enorm duur.
    en binnenkort zit hij in Den Bosch, das 4 uur reizen en dubbel zo duur.

    mijn beste vriend woont op een uur reizen met de trein (daar heb ik nu wel abo voor) (en mijn andere op een kwartier met de motor :Y))

    2 van mijn beste vriendinnen wonen ook op 3 uur openbaar vervoer van me heen.

    en anders, gewoon bellen? dat doe ik zo vaak met mijn beste vriend. en ik weet dat ik hem ook om twee uur snachts kan opbellen ofzo :) (heb dat laatst srs gedaan XD)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    How cute.. Mijn vriendje woont 15 km/uur fietsen/half uur in de bus van mij af. Daar kan ik ook niet zo makkelijk naartoe. I'll cross my fingers for you. Good luck (flower)


    26 - 02 - '16