• Ik had altijd een beste vriend. Maar er was altijd een probleem, we woonde een uur uit elkaar en voor kinderen van 10 jaar is dat best een eind. We hadden elkaar leren kennen op judokamp en na daar heb hem dan ook elk jaar gezien. Samen met nog twee andere kinderen. Met zijn vieren vormde we een vast groepje waar op een vreemde manier iedereen bij wilde horen. Dat is iets wat ik nu nog steeds niet begrijp maar goed, met die andere twee kinderen heb ik al meer dan een half jaar geen contact meer maar met die ene vriend nog wel. Totdat ons contact rond kerst weg viel. We spraken elkaar nooit meer. Rond April kregen we weer contact. Dat hadden we ongeveer drie maanden vol gehouden. Ongeveer eind Juni begin Juli viel ons contact stil. Ik was bang dat onze vriendschap weer kapot ging onder de lange afstand.
    Vandaag zat ik iets te bedenken voor mijn tweede naam voor msn. Uit eindelijk heb ik geplaatst:
    Er zijn mensen die van je houden, en er zijn mijn die je haten, that's life.

    En toen ik toe net mijn mail checkte bleek dat die vriend had gereageerd:
    ik bn er een die van je houdt
    xxxhvj

    Misschien is dit voor sommige van jullie niet zoveel speciaal's maar voor mij betekent dit best veel, gewoon omdat ik weet dat hij dat niet tegen iedereen zegt.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 12:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh wat lief.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ahw, da's lief ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ahw dat is lief van hem. : )

    Maar waarom spreek je nu niet meer met hem af dan?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oh, dat herken ik. Ik heb zo'n langeafstandvriend een keer een mail gestuurd terwijl ik helemaal overstuur was over onze vriendschap. Ik was gewoon zo bang hem te verliezen en dat onze vriendschap over zou zijn. We hadden echt al een een paar maanden niet meer gesproken. En wat hij terugschreef:
    “Je bent me niet kwijt, ik ben er nog steeds. Ik vind het erg dapper van je dat je dit naar me hebt gestuurd. Ik geef heel veel om je. En ik wil nog steeds met je praten net zoals we dat maanden geleden deden.

    Ik hou van je,
    Robin”
    Gosh, die jongen is geweldig. Maar ik ben echt blij voor je. c:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 1:01 ]


    wth.

    Raveleijn schreef:
    Ahw dat is lief van hem. : )

    Maar waarom spreek je nu niet meer met hem af dan?


    Dat gaat helaas niet.

    Als ik naar hem toe wil moeten of mijn ouders me brengen of ik moet met de trein.

    De trein valt af want ik mag niet alleen.
    En mijn ouders willen me misschien brengen maar niet in de weekenden van de zomer en in de winter heb ik meestal wedstrijd van de judo.
    Als het mee zit heb ik twee keer per jaar een judowedstrijd in zijn woonplaats. Maar dat is nooit zeker. Maar als ik er ben komt hij kijken.

    En anders om, hij mag ook niet alleen met de trein en ik weet niet hoe het met zijn ouders zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahwww zelfs ik krijg daar een brok van in me keel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cute (:


    I love you Tim

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Dat gaat helaas niet.

    Als ik naar hem toe wil moeten of mijn ouders me brengen of ik moet met de trein.

    De trein valt af want ik mag niet alleen.
    En mijn ouders willen me misschien brengen maar niet in de weekenden van de zomer en in de winter heb ik meestal wedstrijd van de judo.
    Als het mee zit heb ik twee keer per jaar een judowedstrijd in zijn woonplaats. Maar dat is nooit zeker. Maar als ik er ben komt hij kijken.

    En anders om, hij mag ook niet alleen met de trein en ik weet niet hoe het met zijn ouders zit.


    je kunt vragen hoe het met zijn ouders zit?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Fakkie schreef:
    (...)

    je kunt vragen hoe het met zijn ouders zit?


    Hij heeft ooit gezegd dat hij bij zijn ouders ging zeuren maar volgens mij is dat mislukt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vida schreef:
    Ahw, da's lief ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Vida schreef:
    Ahw, da's lief ;D


    Olive

    Aaaah, lief!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Aww, dat is zo lief!
    Mijn beste vriend woont ook op anderhalf uur reizen afstand van mij, maar voor ons is dat geen probleem. Een jaar lang hebben we al zo ongeveer iedere dag contact en die afstand reis ik maar al te graag voor hem (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is echt lief <3


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Defensive schreef:
    Aww, dat is zo lief!
    Mijn beste vriend woont ook op anderhalf uur reizen afstand van mij, maar voor ons is dat geen probleem. Een jaar lang hebben we al zo ongeveer iedere dag contact en die afstand reis ik maar al te graag voor hem (:

    Ja maar jij mag met de trein van je ouders.


    "Ignite, my love. Ignite."