• ... Die had gewild dat Voldemort had gewonnen, Harry dood was, de Dooddoeners de wereld zouden overnemen en heel Hogwarts plat gebrand ging worden? Hey, ik heb niks tegen Harry ofzo, maar dat einde leek me veel leuker dan het typische 'alles komt goed' einde.

Olive

Ik had liever dat de hele film om Draco ging, maarja je kan niet alles hebben (krul)

-

Mmmhh... Ja dat zou inderdaad een stuk onverwachter zijn geweest. :'D Maar een hug tussen Draco&Harry had er nu toch ook wel afgekunnen zeker?

Als dat zo was geweest, dan was er heel erg afgeweken van het boek

La credenza è una medicina contro il timore

In het originele einde van het boek zou Harry ook dood zijn gegaan.
    Maar ik weet niet of Voldie zou hebben gewonnen.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.

Our perspective only changes when we change our position.

Dat einde klinkt aanlokkelijk :3
    Ik vond het een beetje zwak nu

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Liefdeswater schreef:
    J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.

Dat vind ik erg. Het is toch haar verhaal, niet dat van de uitgever --"

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Vind ik niet, want dan krijg je niet van die leuke kinders. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Dat einde leek je leuker? Hm, oké dan, haha (: Like, ik vond het ook allemaal best simpel en happily ever after, maar ik had echt niet gewild dat Harry dood zou gaan. Dus ja. :')

wth.

Tranquillity schreef:
    Dat einde klinkt aanlokkelijk :3
    Ik vond het een beetje zwak nu

Ja, ik ook. '17 jarige jongen verslaat superoude en machtige tovenaar'
    Nee, het klinkt niet.

Olive

Liefdeswater schreef:

Volgens mij waren het Stepen King en/of nog een paar die dat hebben afgeraden.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Liefdeswater schreef:

Het einde was toch al geschreven voordat boek 2 was geschreven?

Olive

Mayfly schreef:
    Dat einde leek je leuker? Hm, oké dan, haha (: Like, ik vond het ook allemaal best simpel en happily ever after, maar ik had echt niet gewild dat Harry dood zou gaan. Dus ja. :')

Ja, absoluut team Voldie :Y)

Olive

Genius schreef:
    Ik had liever dat de hele film om Draco ging, maarja je kan niet alles hebben (krul)

"Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

Ik eigenlijk niet. Voldemort staat voor alles wat slecht is in deze wereld en moest hij gewonnen hebben, wordt er wel een heel depressieve gedachte de wereld in gestuurd. Ik heb het nu al soms moeilijk met wat er rond ons heen gebeurt, de gedachte dat die dingen ons zouden overheersen, vind ik behoorlijk donker. Op dit moment heeft onze maatschappij alle hoop nodig die het kan krijgen. Al is dat maar in de vorm van een film/boek.

Maar waarschijnlijk neem ik dit weer te serieus c:

Frankly my dear, I don't give a damn.