• Five boys, One band, One dream, One Direction





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    JDN.

    ik ben er weer ^^


    i'm broken, do you hear me.

    http://forum.fok.nl/topic/1593074 daar, dat is gewoon echt eng, dadelijk gaan nog meer mensen dat doen voor hun, zouden hun ook niet willen BLEH;$

    maar ik ben supertrots op hun en ik heb alles voor hun over, ik meen het maarja ;$ kan het niet uitleggen


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    http://forum.fok.nl/topic/1593074 daar, dat is gewoon echt eng, dadelijk gaan nog meer mensen dat doen voor hun, zouden hun ook niet willen BLEH;$

    maar ik ben supertrots op hun en ik heb alles voor hun over, ik meen het maarja ;$ kan het niet uitleggen


    wat is er, ik kan niet volgen (:


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    wat is er, ik kan niet volgen (:


    haha nee ik vroeg of hun net zo groot werden als jb. wat jullie daar van zouden vinden fzo? maar als de fans van 1D net zo gaan doen als dat persoontje van die foto wat ik nte plaatste. dan is dat niet normaal, maar ben natuurlijk supertrots op hun als hun dat lukt maar aan de ene kant zit het me dwars haha is gewoon ff nu denk ik, met mn gevoel ;wak heb ik altijd savonds;4


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    http://forum.fok.nl/topic/1593074 daar, dat is gewoon echt eng, dadelijk gaan nog meer mensen dat doen voor hun, zouden hun ook niet willen BLEH;$

    maar ik ben supertrots op hun en ik heb alles voor hun over, ik meen het maarja ;$ kan het niet uitleggen


    That's just sick.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    That's just sick.


    idd, ja ik weet niet, zat daar aan te denken aan dat alles haha ;4


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    http://forum.fok.nl/topic/1593074 daar, dat is gewoon echt eng, dadelijk gaan nog meer mensen dat doen voor hun, zouden hun ook niet willen BLEH;$

    maar ik ben supertrots op hun en ik heb alles voor hun over, ik meen het maarja ;$ kan het niet uitleggen


    omg.
    dat is echt abnormaal.. okay ik snap dat diegen fan is.. maar dat gaat gewoon echt te ver


    What's so bad about being different?

    daarom, dadelijk gebeurt dat ook met 1D.
    maar goed,
    laten we het er maar niet meer over hebben ;$


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    daarom, dadelijk gebeurt dat ook met 1D.
    maar goed,
    laten we het er maar niet meer over hebben ;$


    Laten we het gewoon hebben over de hotness van de 5 leukste boys ever!


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Laten we het gewoon hebben over de hotness van de 5 leukste boys ever!


    ik wil nog steeds harry in 'mn bed! (nerd)


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    (...)

    haha nee ik vroeg of hun net zo groot werden als jb. wat jullie daar van zouden vinden fzo? maar als de fans van 1D net zo gaan doen als dat persoontje van die foto wat ik nte plaatste. dan is dat niet normaal, maar ben natuurlijk supertrots op hun als hun dat lukt maar aan de ene kant zit het me dwars haha is gewoon ff nu denk ik, met mn gevoel ;wak heb ik altijd savonds;4


    nee ik snap je wel, als ze net zo groot wordengaan ze minder persoonlijk woorden bij de fans omdat ze minder tijd hebbe^n dan ik begrijp je echt volledig (;


    i'm broken, do you hear me.

    WE LOVE THEM


    i'm broken, do you hear me.

    elleun schreef:
    (...)

    ik wil nog steeds harry in 'mn bed! (nerd)


    hahaha en ik Niall(nerd)


    What's so bad about being different?

    ik ben van veel fan geweest, maar jullie zijn echt de liefste fans die ik zo heb gekend, dat is ff serieus, bij andere was het niet zo gezellig enzo ^^ (: LIEF HE?


    HAHAHA OMG

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 23:05 ]


    we're beautiful and dirty rich

    OMG. ik kreeg bijna een Jack Wills trui als ik wou! (:


    we're beautiful and dirty rich