• Ik sta dus zoals de hele wereld al weet, of niet, I don't know, met zo'n acteur ding op de foto, alleen staan we er beiden dom op. x'D hij kijkt geschrokken omdat mijn vriendin heel hard riep: KIJKEN JONGE, en ik sta er half slapend op. En dan komen mensen aan met een foto waar ze gewoon perfect opstaan, godverdomme ik kan hier niet tegen. Haha sorry dit moest ik even kwijt, ik kan niet zomaar weer 4 uren reizen en dan nog een foto laten nemen, damn damn damn damn fuck it. Oh en we wouden meer foto's nemen maar die andere acteur die naast Bas stond trok Bas weg zo van 'andere mensen willen ook nog met je op de foto!' pfft.
    En er zijn van die kinderen die elke dag naar die show kunnen/gaan, en echt zo vaak met hem op de foto staan, ik ben stikjaloers, oh jaloezie waarom bestaat zo'n kutgevoel, ik wou dat het weg ging.

    Dus, waar kunnen jullie niet tegen?
    je mag ook als antwoord geven; tegen joun topics. want dat begrijp ik. xD ik vind mezelf ook best wel behoorlijk irritant als ik vanuit iemand anders ogen kijk. ghehe.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:29 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha, toen ik met Laurens van Destine op de foto wou, keek hij altijd naar de foto en we maakte altijd nieuwe tot er een goeie bij zat ('a)
    alleszins ik kan tegen veel dingen niet tegen ;D

    Met wie sta je op de foto dan?
    Ik sta met geen beroemdheid op de foto.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat had ik ook eens. Hij stond er goed op, maar ik...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Zilverui schreef:
    Met wie sta je op de foto dan?
    Ik sta met geen beroemdheid op de foto.

    Niet met een beroemdheid hoor. x'D
    @Abrazo, ahhh ik ben jaloers.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    HAHA, ik ben bang als ik ook een keer op de foto wil met een beroemdheid, dat ik er ook niet uitzie. Omdat ik zelf altijd 1000 foto's maak tot er uiteindelijk een goede tussen goed zit. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Niet met een beroemdheid hoor. x'D
    @Abrazo, ahhh ik ben jaloers.

    Oooh ik dacht dat,hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat maakt het uit als je er niet goed op staat..
    Wees gewoon blij dat je met die persoon op de foto mocht..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Wat maakt het uit als je er niet goed op staat..
    Wees gewoon blij dat je met die persoon op de foto mocht..

    ben ik ook wel, ik kan het gewoon niet uitstaan dat er mensen echt perfect met hem op de foto staan. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik wil die foto zien! :9~
    Waarschijnlijk valt het nog wel mee vaak vind zien anderen het niet eens


    dream, dare, fly!

    Ik sta met Dennis en Kevin op de foto ( Idool 2011 België ). Ik kan er echt niet tegen om foto's te zien van mensen die naast mijn idolen staan ( acteurs, noem eht maar op. ) --' dan word ik stikjaloers >.<

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:41 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Tegen jouw topics :'D
    Nee, kidding, ik ken mensen die veeeel irritanter zijn :'x


    Ik kan er niet tegen als of als een melodietje spelen op de gitaar niet lukt, of als een of andere tekening niet lukt, óf als m'n broer de hik heeft .__.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Tegen jouw topics :'D
    Nee, kidding, ik ken mensen die veeeel irritanter zijn :'x


    Ik kan er niet tegen als of als een melodietje spelen op de gitaar niet lukt, of als een of andere tekening niet lukt, óf als m'n broer de hik heeft .__.

    Dus ik ben ook al irritant? I knew it.

    & Hahahaahaaha als je broer de hik heeft!?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dus ik ben ook al irritant? I knew it.

    & Hahahaahaaha als je broer de hik heeft!?

    Ja, dat is echt heel irritant, ik word er chagrijnig van (no_chears)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Toon die foto dan!


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, ik weet precies wat je bedoeld. Ik ging eens met Yu van Cinema Bizarre op de foto, nou, ging eerst niet en dan staat er zo'n rij mensen op je te wachten en zo, is die foto vet dom, maar ja, ze moesten alweer weg. Kijk je foto's terug van andere mensen, heb je echt zoiets van; wauw D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen