• Haaii..
    Vrijdag en Zaterdag, was appelpop.
    ik liep met een bordje van 'Free Hugs'
    kwam er een meisje naar me toe.
    en zei: 'kijk die jongen met die Slipknot trui en die rode aravats sjaal vind je leuk.'
    ik zo 'oooooookkee'
    ik liep gewoon door.
    later ging ik hem een knuffel egeven en wat blijkt: issi knap en heel aardig.
    ff later
    ong.half negen was AMP afgelopen die waren megaaa goed. maar ginggen Kimberly en Rosanne zegen dat ik hem leuk vond haha
    hij zei ook zo van "oke"
    Liep die naar me toe
    maar dat was ff een mega klein stukje van mijn liedesjongen x"D

    maar hij is 19 en ik ben 12 vinden julie dat kunnen>?
    Btw hij weet dat ik 12 ben
    hij heet mike<33


    xXx
    wees heel eerlijk

    Ja. Gewoon doen wat jij wilt. x'D
    Maar, waarschuwing. Als hij met je wilt batsen moet je niet raar opkijken hea. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dat zeggen ze allemaal dat hij niet zo is,maar je ziet wel al die meisjes die dat zeggen worden gewoon verkracht ofzeu.Gewoon niet aan beginnendus,je zult ons later wel dankbaar zijn...



    Uhuu !!


    Take My Hand Take A Breath ...

    maar zo is hij niet

    Hunn, zo zijn ze allemaal.


    Bored.

    Dat zeggen ze allemaal dat hij niet zo is,maar je ziet wel al die meisjes die dat zeggen worden gewoon verkracht ofzeu.Gewoon niet aan beginnendus,je zult ons later wel dankbaar zijn...

    Idd, I totally agree with that. Het is mij ook overkomen.


    Bored.

    (...)
    Idd, I totally agree with that. Het is mij ook overkomen.


    Das wel erg!Maarja als zij hem toch lief vindt enzo dan moet ze het zelf weten.Wij hebben haar gewaarschuwd,meer kunnen we niet doen!

    In ieder geval je moet goed nadenken voordat je iets met hem begint.De afstand tussen de leeftijden zijn wat mij betreft te groot.Maarja jou leven,jou keuzes

    <3


    Lalalalalalalala.