• Haaii..
    Vrijdag en Zaterdag, was appelpop.
    ik liep met een bordje van 'Free Hugs'
    kwam er een meisje naar me toe.
    en zei: 'kijk die jongen met die Slipknot trui en die rode aravats sjaal vind je leuk.'
    ik zo 'oooooookkee'
    ik liep gewoon door.
    later ging ik hem een knuffel egeven en wat blijkt: issi knap en heel aardig.
    ff later
    ong.half negen was AMP afgelopen die waren megaaa goed. maar ginggen Kimberly en Rosanne zegen dat ik hem leuk vond haha
    hij zei ook zo van "oke"
    Liep die naar me toe
    maar dat was ff een mega klein stukje van mijn liedesjongen x"D

    maar hij is 19 en ik ben 12 vinden julie dat kunnen>?
    Btw hij weet dat ik 12 ben
    hij heet mike<33


    xXx
    wees heel eerlijk

    JEZUS,

    waarom reageert niemand:@

    Nee,niet aan beginnen! NIET DOEN geloof me,straks wil hij iets met je doen waar jij niet aan toe bent.You know straks wil ie sex&jij bent 12?Haloo doe ff normaal zeg.Begin er niet aan klaar...


    Lalalalalalalala.

    Ik voeg me bij Siham. Niet doen. Het leeftijdsverschil is veel te groot. 7 jaar is opzich niet zoveel, maar als het om 19 en 12 gaat wel. 19-jarige jongens kennende wil hij in het eerste halfjaar al seks ¬¬


    Bored.

    maar zo is hij niet

    en ik ben bijna 13.

    I agree met de vorige twee.
    Sowieso jóngens kennende, de meesten blijven doordrammen met wat ze willen en zullen het hoe dan ook krijgen. Of ze praten je om ofz. =.='' Neeee. kZou het echt niet doen.


    Mew <3

    Dat zeggen ze allemaal dat hij niet zo is,maar je ziet wel al die meisjes die dat zeggen worden gewoon verkracht ofzeu.Gewoon niet aan beginnendus,je zult ons later wel dankbaar zijn...


    Lalalalalalalala.

    whahaha,
    maar ik weet het niet me vriendinen vertrouwen hem nie niet maar die zijn jaloers
    maar hij doet dat niet ik heb een vriendin gesproken dat ene meisje x"D[Jamie]
    zij kent hem toch.
    maar toch niet ale jongens zijn zo hoe julie denken.
    maar toch bedant dat julie reageren

    Nouja je doet maar wat je zelf wilt,maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen..En ja als je het zo goed weet,moet je niet om onze meningen vragen&gewoon lekker met die jongen nemen.

    Sorry hoor misschien komt dit bot over,maarja dit is gewoon mijn mening...


    Lalalalalalalala.

    whahaha,
    maar ik weet het niet me vriendinen vertrouwen hem nie niet maar die zijn jaloers
    maar hij doet dat niet ik heb een vriendin gesproken dat ene meisje x"D[Jamie]
    zij kent hem toch.
    maar toch niet ale jongens zijn zo hoe julie denken.
    maar toch bedant dat julie reageren

    Maar een groot deel wel |: Een oprecht leuke jongen vinden is sowieso al bijna niet te doen, en stel dát hij aardig líjkt en niet is, dan zit je echt fout. Je kunt beter iemand van je eigen leeftijd zoeken denk ik.


    Mew <3

    Nouja je doet maar wat je zelf wilt,maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen..En ja als je het zo goed weet,moet je niet om onze meningen vragen&gewoon lekker met die jongen nemen.

    Sorry hoor misschien komt dit bot over,maarja dit is gewoon mijn mening...

    Ik ben het wel met je eens.


    Mew <3

    (...)
    Ik ben het wel met je eens.


    Mooi^^ x]


    Lalalalalalalala.

    Nouja je doet maar wat je zelf wilt,maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen..En ja als je het zo goed weet,moet je niet om onze meningen vragen&gewoon lekker met die jongen nemen.

    Sorry hoor misschien komt dit bot over,maarja dit is gewoon mijn mening...


    maar ja het klopt wel.
    mar ik weet het ook allemaal niet meer.
    ik heb verkeerde vriendje gehad.

    (...)

    Mooi^^ x]

    Zekers. x] [/ben NotYourFreak op sideaccount]

    xD


    Lalalalalalalala.