• Amortentia








    If I could make all the mountains spell your name,
    and all the old streetcars dance in the rain,
    And promise to hold you, for all my days.
    It wouldn't be enough...




    ...To show you my love.












    Hands over my head, thinking "what else could go wrong?".
    Would have stayed in bed, how can a day be so long?
    Never believed, that things happen for a reason,
    But how this turned out removed all my doubts so believe


    That for you I'd do it all over again.



    Ik heb een nieuw hoofdstuk!, daar gaat dit topic om. Het is een Hermione-Snape verhaal, vrij gedetailleerd en ik doe mijn best om zo snel mogelijk weer een nieuw hoofdstukje te hebben. Bedankt voor jullie moeite.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:40 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is echt een super goed verhaal(K)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Trouwens wel snel het volgende hoofdstuk erop zetten,Ik word ontzettend nieuwschierig (flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik heb er weer eentje bij!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    en nu maar hopen dat jullie het lezen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    en ik sta in de top O.o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ÉN weeer eentjeee!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Schat je hoofdstukken zijn echt geweldig!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hoofdstuk 5 !!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snape & Hermione? Dat heb ik echt nog nooit gehoord 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    link ofzo, zou handig zijn ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb even een linkje er boven gezet!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nu zal ik eens kijken ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.