• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 16:59 ]

    Jouw pa rockt echt... Mijne niet, die speelt saxofoon :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Jouw pa rockt echt... Mijne niet, die speelt saxofoon :Y)


    Ja mijn pa is geweldig!

    Haha leuke pa :'D. Maareuh, als ze dat echt niet leuk vind ga dan een week bij je vriendje slapen, wie weet klaagt ze dan dat je niet thuis ben, en kan je dan iets zeggen over dat hij niet lang mag blijven slapen en dergelijke. =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Uneventful schreef:
    Dat zouden mijn ouders ook zeggen maar dan niet op zo'n manier, meer van 'Ga uit mijn huis ik weet toch dat het over een dag uitgaat' En wees blij dat je vader nog een vriendje accepteert want mijn vader zegt altijd 'Je bent mijn kleine meisje en ik deel je met niemand.' -zucht-


    *zucht diep* Dat zegt mijn vader dus ook altijd


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb dat soort problemen niet. :'D
    Want ik heb ook helemaal geen drang om me aan iemand te binden!
    Dus ik fladder nog steeds vrolijk door het leven, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lol, mijn ouders zouden het ook niet echt wat vinden als mijn vriend drie nachten op rij bij ons bleef slapen, tenzij het van tevoren was afgesproken. Maar inderdaad, zoals de mensen hierboven al zeggen, je vader heeft daar meer over te zeggen dan je stiefmoeder.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Phenomena schreef:
    Bij mij zou mijn vriendeje nog niet mogen blijven slapen :'D maar ik heb ook geen vriendje, so no problem (cat) en idd ze is niet je moeder.


    comfort in c h a o s

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Marshmellow schreef:
    Haha leuke pa :'D. Maareuh, als ze dat echt niet leuk vind ga dan een week bij je vriendje slapen, wie weet klaagt ze dan dat je niet thuis ben, en kan je dan iets zeggen over dat hij niet lang mag blijven slapen en dergelijke. =)


    Nou nee ik laat me mijn huis niet uitjagen door dat mens. Ik heb haar ook vanaf dag 1 geaccepteerd dat moet zij mijn vriend ook accepteren.

    Hij blijft vannacht lekker weer slapen(hoera)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 17:09 ]

    Phenomena schreef:
    Bij mij zou mijn vriendeje nog niet mogen blijven slapen :'D maar ik heb ook geen vriendje, so no problem (cat) en idd ze is niet je moeder.


    Food.

    Uneventful schreef:
    Dat zouden mijn ouders ook zeggen maar dan niet op zo'n manier, meer van 'Ga uit mijn huis ik weet toch dat het over een dag uitgaat' En wees blij dat je vader nog een vriendje accepteert want mijn vader zegt altijd 'Je bent mijn kleine meisje en ik deel je met niemand.' -zucht-


    Dat is ook niet normaal om te zeggen.

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    trouwens...daar heb ik lekker geen last van mij...mijn ouders stellen het zelfs voor dat hij hier blijft slapen (ik mag daar momenteel alleen in het weekend komen...no idea why)...lekker makkelijk...:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.