• Geen idee waar dit topic hoorde, maar oké.

    Ik schrijf nu voor de eerste keer met iemand samen, en gosh ik kan het eigenlijk voor geen meter. Soms komt ze met goede ideeën, maar achter 'haar personage' zit veel meer geschiedenis, die beleeft meer, etc. En ze wilt niet dat ik ook iets speciaals voor mijn personage verzin, omdat het dan niet meer eerlijk is, like what, dit gaat de verkeerde kant op.. ik irriteer me nu al dood aan haar. Ik denk dat ik beter solo kan schrijven, mijn eigen ideeën, niemand die het verpest. En ik kan die personages van haar niet uitstaan, wat heel raar klinkt, omdat ik me heel erg kan inleven op een verhaal en nu mag ik haar personages niet, ook omdat de hoofdpersonages gebaseerd zijn op onszelf, ons karakter enzo. This is gonna be warrrrrrr.

    Zo dat moest er even uit. Heeft iemand van jullie ook wel eens ruzie over een story gehad, en schrijven jullie liever zelf of met meerdere mensen?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zag dit al aankomen door de eerdere reacties die je erover had, en ik heb elke dag een bitchfight met een meisje waar ik mee schrijf. Maar ik schrijf dan ook met 4 anderen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee nog nooit, maar ik begrijp je wel. Ik zou gewoon solo gaan schrijven, als ik jou was, maar haar wel uitleggen waarom. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik schrijf liever alleen, precies om deze reden dus.

    Heb ik nog nooit last van gehad want ik schrijf altijd alleen. Is gewoon veel veel beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil weten wie het is, hahaha sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog niet echt last van gehad & waarom stop je er dan gewoon niet mee?

    Uneventful schreef:
    Ik zag dit al aankomen door de eerdere reacties die je erover had, en ik heb elke dag een bitchfight met een meisje waar ik mee schrijf. Maar ik schrijf dan ook met 4 anderen.

    Haha, scary dat je het zag aankomen.

    En ik kan echt niet nu gaan zeggen dat ik solo wil schrijven, het hele verhaal was mijn idee, en zij vroeg of ze mee mocht schrijven, dan krijgen we een nog grotere fight over van alles en nog wat. Plus dan wil zij mijn story verderschrijven ofzo, misschien gaat ze het dan wel overnemen, I don't know argh.

    Romanian, ze zit niet op Quizlet, ik heb contact met haar via social media en msn, maar niet op Q. :') gelukkig..

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:54 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kap er dan gewoon mee?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Romanian schreef:
    Ik wil weten wie het is, hahaha sorry.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Haha, scary dat je het zag aankomen.

    En ik kan echt niet nu gaan zeggen dat ik solo wil schrijven, het hele verhaal was mijn idee, en zij vroeg of ze mee mocht schrijven, dan krijgen we een nog grotere fight over van alles en nog wat. Plus dan wil zij mijn story verderschrijven ofzo, misschien gaat ze het dan wel overnemen, I don't know argh.

    Romanian, ze zit niet op Quizlet, ik heb contact met haar via social media en msn, maar niet op Q. :') gelukkig..


    Aha ik begrijp het. Ik had nog niet verder gelezen en ik dacht; heftig ben ik het nou? Omdat ik mijn username zag staan. Maar ik begrijp het. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan wel met mensen samen werken, maar alleen mensen waar ik het mee kan vinden en wiens ideeën niet helemaal van elkaar afwijken. Ik ben zelf erg open minded als het gaat om een verhaal en ideeën, dus ik denk dat ik wel met andere zou kunnen schrijven. Maar ik schrijf alsnog veel liever alleen, dan heb je veel meer speelruimte :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik schrijf nu met iemand samen, maar er is nog geen ruzie :3
    Misschien dat dat komt, omdat we nog maar 1 hoofdstuk hebben.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als het echt zo erg is, zou ik niet meer naar haar luisteren. Schrijf gewoon wat je wil en als het haar niet bevalt kan ze het aftrappen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Romanian schreef:
    (...)

    Aha ik begrijp het. Ik had nog niet verder gelezen en ik dacht; heftig ben ik het nou? Omdat ik mijn username zag staan. Maar ik begrijp het. (:

    Hahaha, ik bedoelde natuurlijk dat ik het tegen jou had.

    Prongs, laat ik dat maar eens doen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ja, mijn vriendin doet ook zo
    nu schrijf ik solo, gelukkig...


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy